Tja… domquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ze hoorde toch dat hij 3 goed had?
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als Milou die broek naar ce kringloop brengt, blijft die daar eeuwig hangen, dat ding is zo lelijk, die wil je nog niet gratis.
Van een schaap wist ik het niet, maar van een geit wist ik t zekerquote:
Die is ook een keer hard gevallen, dan krijg je dat.quote:
Dit kan mijn autisme niet handelen.quote:
Ze moest wel, inderdaad. Ze had de ronde ervoor moeten doorzetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef Felagund het volgende:
Hij had gewoon 50 moeten inzetten, ze ging toch wel mee.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat deze mannen alleen papieren boeken lezen.
Ik heb ook idd alleen papieren boeken.quote:
Ik lees heel weinig, maar boeken zijn toch veel mooier om doorheen te bladeren. De geur van nieuwe boekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook idd alleen papieren boeken.
Hier ook 50quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom niet gewoon ¤50 erbij, met ¤20 laat je al weten dat je er maar 2 goed hebt. Voor een kennis- en BLUFquiz wordt er maar weinig gebluft.
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Szura het volgende:
Is het erg dat ik nog nooit zo’n CADO-bord heb gezien?
Vast wel gezien, maar niet geregistreerdquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Szura het volgende:
Is het erg dat ik nog nooit zo’n CADO-bord heb gezien?
Memo gemist, verdomme.quote:
Dat steekt mij altijd enorm.quote:
Er stond Veen, niet Van Veen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mevr. Van Put wordt genekt door een beroerd handschrift. Een V die op een N lijkt.
Zonder wrijving geen glans. @Haagsquote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef monkyyy het volgende:
De ballen van die stier glimmen omdat iedereen er even overheen wrijft
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans. @:haags
Ze lezen mee.quote:
Vreemde tactiek ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef Szura het volgende:
Niet kijken met 20 bij 3 goede antwoorden!!!!!
Mosterd na de maaltijd voor die man.quote:
20:26 volgens mijn gids.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gaan we nu echt bijna een half uur reclame krijgen? Of klopt mijn gids niet?
20:26 begint de Slimste.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gaan we nu echt bijna een half uur reclame krijgen? Of klopt mijn gids niet?
Rekenen gaat vaak dramatisch bij deze quiz.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
17 denk ik, 23 kan nooit, 20^2 is al 400.
Dit was wel gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Overbluft, gebeurt veel te weinig.
Dit had louter geluk dat die ander doorgingquote:
Is dat die meest rechtse man? Die had geluk dat die linkse paste.quote:
Zonder het gezang (van een van beiden) is het best te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klaas kan best een aardig stukje piano spelen.
Hoe kan dat nou? Ze liggen mijlenver uit elkaar. In Alblasserdam heb ik molentochten geschaatst, misschien dat Appingedam hangende keukentochten heeft ….quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die ik altijd verwar met Alblasserdam
Ik ben in allebei nooit geweest en de namen lijken op elkaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ze liggen mijlenver uit elkaar. In Alblasserdam heb ik molentochten geschaatst, misschien dat Appingedam hangende keukentochten heeft ….
Dit was bluffen, maar alsnog jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Net passen met 2 goed voor een tientje en nu helemaal doorgaan met 1 goed![]()
Party Animalsrommelquote:
Lekker nummer in het origineel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Felagund het volgende:
Ik schakel op het verkeerde moment in.
Ik riep dat hier ook al jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoonzwemmen niet goed rekenen vind ik zwaar.
Officiële naam is schijnbaar artistiek zwemmen. Dan is komt schoolzwemmen er nog dichter bij in de buurt.quote:
Dat is volgens Wikipedia de officiële naam, dat moet je wel goed rekenen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze artistiek zwemmen goed hebben gerekend?
Dat was voor mijn tijd.quote:
Vrolijk knikken als ze een antwoord goed heeftquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouw op links heeft geen pokerface
Ze doet ook niet echt haar best heb ik het idee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouw op links heeft geen pokerface
kropquote:
Goede herinneringen aanquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waaro
[..]
Waarom? Kom je daar vandaan?
Ik heb dit nog noooooit gezien, jij?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dit nog noooooit gezien, jij?
O hij heeft er vogel van gemaakt, danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |