gisteren was de liefde over bij Utoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
was er ergens sprake dan omdat niet te doen
Nee man, zonde, dan was je alle smaak er uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
En nog dat pak niet in de was doen denk ik.
knappe lul heb je ook hequote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was mijn lul die dat schreef, dus ik was het niet
Ik had mijn bedenkingen eerstquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
was er ergens sprake dan omdat niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, die gaat wel overstag hoor, maak je niet ongerustquote:Op maandag 10 januari 2022 20:22 schreef Paul het volgende:
FOK!kers die haar willen doen, maar zij ons niet
Zo, echt veel rimpels inderdaad. Ze is 58 maar ziet er echt een stuk ouder uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
ligt het nu aan mij of komt er elke dag een rimpel bij bij Kitty
ach morgen komt Amyquote:
Dat was je moeder ook afgelopen nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was je moeder ook afgelopen nachtSpoilers tellen niet. Dat wordt een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik heb hoop dat ze vanavond na de tv uitzending komt.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach morgen komt Amy
kunnen jullie daar massaal over kwijlen
Mens zit vol met rimpels. Oude huidquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
ligt het nu aan mij of komt er elke dag een rimpel bij bij Kitty
Jij post het, ik dacht hetquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
En nu weer haar winkel riedel tegen dimi vertellen. Ze gaat iedereen af haha
Met dat mooi volk daar, wil mijn lul soms ook he toetsenbord overnemenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was mijn lul die dat schreef, dus ik was het niet
Oww, vertel? Foto?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach morgen komt Amy
kunnen jullie daar massaal over kwijlen
Is dat zeker dat ze komt dan? En er was nog een naam Evelien?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat ze vanavond na de tv uitzending komt.
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spoilers tellen niet. Dat wordt een ban.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was je moeder ook afgelopen nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel een goeie
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |