abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 08:24:17 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203164821
Hier trouwens de brief aan Huig Plug. Ik wist niet dat hij die online gezet heeft.

Tjonge. Wat een ellende roept hij op zich af. 3x de kans gekregen om 250k aan dwangsommen niet hoeven te betalen.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203165003
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Belachelijk geweld van die twee agenten.

Hoop dat ze een zware straf krijgen, in hakken op een liggende dader van welke daad dan ook.
Man lag plat en was overmeesterd, geweld was ver van noodzakelijk op dat moment.
Ergste vind ik ook die hond die moet bijten. Gaat een beetje te ver, voor de rest, je zal er maar moeten staan als agent.
pi_203165152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sommige mensen lezen te veel Amerikaanse media. Flikker op met die Amerikaanse onzin zeg, er is helemaal niets mis met die vlag, letterlijk niets _O-
Met de vlag die door de NSB werd gebruikt, is niks mis _O- ?! Wat lul je?
pi_203165778
Het artikel in de kranten over Eline zal voor de meeste hier niets nieuws brengen toch?
- Eline van het Noordeinde zit diep in de schulden.
- Ze heeft een parkeigenaar bedreigd en fysiek aangevallen
- Ze hield spullen achter die voor minderbedeelden waren

De ironie ook, dat Eline zoveel mensen onrecht aandoet en dan zelf een Facebookgroep aanmaakt 'onrechttv'....

Vandaag de voorgeleiding. Het zou mij verbazen als ze in vrijheid haar zaak mag afwachten, als je ziet met welk gemak ze ergens haar intrek doet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 10:05:04 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203165828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het artikel in de kranten over Eline zal voor de meeste hier niets nieuws brengen toch?
- Eline van het Noordeinde zit diep in de schulden.
- Ze heeft een parkeigenaar bedreigd en fysiek aangevallen
- Ze hield spullen achter die voor minderbedeelden waren

De ironie ook, dat Eline zoveel mensen onrecht aandoet en dan zelf een Facebookgroep aanmaakt 'onrechttv'....

Vandaag de voorgeleiding. Het zou mij verbazen als ze in vrijheid haar zaak mag afwachten, als je ziet met welk gemak ze ergens haar intrek doet.
Dat ze haar familie, kinderen en vrienden heeft achtergelaten, daar verbaas ik mij wel over. Waarom is ze weggelopen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203166093
quote:
84s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:05 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze haar familie, kinderen en vrienden heeft achtergelaten, daar verbaas ik mij wel over. Waarom is ze weggelopen?
Ze kan blijkbaar niet tegen onrecht... Nee, die mankeert sowieso het een en ander en is zo egoistisch en manipulatief als de pest. Als het te heet onder haar voeten wordt en ze kan haar eigen voordeel niet meer benutten dan peert ze hem. Die bitch is ijskoud. Nu er steeds meer over haar en haar voorgeschiedenis naar buiten komt zie je waar je mee te maken hebt, iets wat wij hier al een tijdje zagen.

Reken maar dat die wel wat mutaties in het politiesysteem heeft staan en dat het OM en de rechter daar ook zeker naar kijken, plus natuurlijk alle opruiing in tekst en op beeld. En wat heeft Max verklaart tijdens verhoren? Want reken maar dat er gevraagd en onderzocht is wat het doel is van OnrechtTV, wie wat en hoe zit die "organisatie" in elkaar.

Een ding is ons hier wel duidelijk geworden, en anderen zien dat ook wel natuurlijk en het wordt in die artikelen ook door meerdere mensen onderschreven; Waar Eline is is ellende.
pi_203166644
Het kan zijn dat haar kinderen geen contact meer willen met haar. Er zal gerust een en ander gespeeld hebben tijdens en na de breuk met de vader.

Eline leeft een zwervend bestaan. Op de vlucht voor onder andere schuldeisers.

Je zou denken dat het bij onrechttv nu wel klaar is. Maar nee, die krant is natuurlijk mainstreammedia, ze proberen Eline monddood te maken. Het bekende riedeltje.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203166716
Toch heeft ze ook een hoop goede dingen gedaan voor mensen die het moeilijk hebben. Volgens mij hebben mensen als Eline van nature een slecht ontwikkeld ethisch besef. Ik denk dat ze toch zeker het merendeel van de tijd zelf oprecht gelooft dat ze goed bezig is. Of toch in ieder geval probeert om iets goeds te doen, waarna het wederom verzandt in problemen en ze uiteindelijk denkt 'fuck it, jullie zijn allemaal tegen mij, ik ben weg hier'.

Kan me voorstellen dat ze bij die goede doelen dacht; ik zet me zo ontzettend in voor arme mensen, is het dan echt zo erg als ik daar zelf ook iets aan over houd? Uiteraard is dat erg, als je daar werkt als vrijwilliger en stiekem geld achterover drukt, maar als je dat ethisch besef mist zou je kunnen denken dat jij ook best iets mag krijgen voor al het goeds dat je doet.
pi_203167229
Tja, ze won zelfs een prijs met een liefdadigheidsinstelling. Dat is alweer lang geleden. Een video van een lokale tv zender staat nog op YouTube. Je ziet dan een andere Eline als nu.

Van wat ik gezien heb, zie ik haar niet als de vrouwelijke Robin Hood. Er is geen video van haar zonder dat er trammelant met agenten is. Ze zoekt het zelf elke keer weer op.

In Belgi is ze opgepakt omdat ze spullen bij zich had die niet toegestaan zijn. Dus niet vanwege haar mening of wat dan ook.

Ik vraag mij oprecht af welke goede dingen ze de afgelopen jaren dan gedaan heeft. Vermoedelijk gaat het om verhalen van voordat ze geradicaliseerd is.

Verschil met Max is wel dat Eline zeker door heeft dat ze fout bezig is. Ze wist zich tot deze week goed uit handen van de politie te houden. Telkens dat lachje erbij.

resultaat: bij De Jonge en Kaag staan een politiepost voor de deur. Dat hebben Van 't Noordende en Max even voor elkaar gekregen. Zucht...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 11:43:15 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203167309
Op Telegram bespreken ze een aanslag op het DPG gebouw.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203167371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Sodemieters het volgende:
Toch heeft ze ook een hoop goede dingen gedaan voor mensen die het moeilijk hebben. Volgens mij hebben mensen als Eline van nature een slecht ontwikkeld ethisch besef. Ik denk dat ze toch zeker het merendeel van de tijd zelf oprecht gelooft dat ze goed bezig is. Of toch in ieder geval probeert om iets goeds te doen, waarna het wederom verzandt in problemen en ze uiteindelijk denkt 'fuck it, jullie zijn allemaal tegen mij, ik ben weg hier'.

Kan me voorstellen dat ze bij die goede doelen dacht; ik zet me zo ontzettend in voor arme mensen, is het dan echt zo erg als ik daar zelf ook iets aan over houd? Uiteraard is dat erg, als je daar werkt als vrijwilliger en stiekem geld achterover drukt, maar als je dat ethisch besef mist zou je kunnen denken dat jij ook best iets mag krijgen voor al het goeds dat je doet.
Ze heeft helemaal niet goeds gedaan allemaal kijk me nu eens de zwakkere helpen en zodra het kon graaien maar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203167572
quote:
84s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:43 schreef Starhopper het volgende:
Op Telegram bespreken ze een aanslag op het DPG gebouw.

[ twitter ]
Om dit stripje :')

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 12:04:22 #263
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203167630
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203167639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Om dit stripje :')

[ afbeelding ]
Worden ze nu zo boos om?
pi_203167716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Sodemieters het volgende:
Toch heeft ze ook een hoop goede dingen gedaan voor mensen die het moeilijk hebben. Volgens mij hebben mensen als Eline van nature een slecht ontwikkeld ethisch besef. Ik denk dat ze toch zeker het merendeel van de tijd zelf oprecht gelooft dat ze goed bezig is. Of toch in ieder geval probeert om iets goeds te doen, waarna het wederom verzandt in problemen en ze uiteindelijk denkt 'fuck it, jullie zijn allemaal tegen mij, ik ben weg hier'.

Kan me voorstellen dat ze bij die goede doelen dacht; ik zet me zo ontzettend in voor arme mensen, is het dan echt zo erg als ik daar zelf ook iets aan over houd? Uiteraard is dat erg, als je daar werkt als vrijwilliger en stiekem geld achterover drukt, maar als je dat ethisch besef mist zou je kunnen denken dat jij ook best iets mag krijgen voor al het goeds dat je doet.
Ze heeft helemaal niet goeds gedaan allemaal kijk me nu eens de zwakkere helpen en zodra het kon graaien maar.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Om dit stripje :')

[ afbeelding ]
Typisch ook dat in de telegram groep het protest bord niet te zien is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:10:34 #266
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203167722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Om dit stripje :')

[ afbeelding ]
Charlie Hebdo taferelen dus. Je Suis Charlie :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_203167775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:10 schreef vipergts het volgende:

[..]

Typisch ook dat in de telegram groep het protest bord niet te zien is.
Haha, dat had ik nog niet gezien. Heeft iemand dus weg zitten photoshoppen. _O-
pi_203167826
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Sodemieters het volgende:
Toch heeft ze ook een hoop goede dingen gedaan voor mensen die het moeilijk hebben. Volgens mij hebben mensen als Eline van nature een slecht ontwikkeld ethisch besef. Ik denk dat ze toch zeker het merendeel van de tijd zelf oprecht gelooft dat ze goed bezig is. Of toch in ieder geval probeert om iets goeds te doen, waarna het wederom verzandt in problemen en ze uiteindelijk denkt 'fuck it, jullie zijn allemaal tegen mij, ik ben weg hier'.

Kan me voorstellen dat ze bij die goede doelen dacht; ik zet me zo ontzettend in voor arme mensen, is het dan echt zo erg als ik daar zelf ook iets aan over houd? Uiteraard is dat erg, als je daar werkt als vrijwilliger en stiekem geld achterover drukt, maar als je dat ethisch besef mist zou je kunnen denken dat jij ook best iets mag krijgen voor al het goeds dat je doet.
Ze heeft helemaal niet goeds gedaan allemaal kijk me nu eens de zwakkere helpen en zodra het kon graaien maar.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Om dit stripje :')

[ afbeelding ]
Typisch ook dat in de telegram groep het protest bord niet te zien is.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Haha, dat had ik nog niet gezien. Heeft iemand dus weg zitten photoshoppen. _O-
Daarom is het ook tuig. Als de feiten niet in je straatje passen verander je ze gewoon. Doneerknop voor de rechtzaak erbij en laat de euro's maar stromen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203167873
quote:
84s.gif Op donderdag 13 januari 2022 08:24 schreef Starhopper het volgende:
Hier trouwens de brief aan Huig Plug. Ik wist niet dat hij die online gezet heeft.

Tjonge. Wat een ellende roept hij op zich af. 3x de kans gekregen om 250k aan dwangsommen niet hoeven te betalen.

[ twitter ]
Mijn God.
Of je huis kwijtraken en een torenhoge schuld krijgen f wat berichtjes van internet halen.
Ik weet wel wat ik gekozen had hoor. :')
Twiddel
pi_203167892
Deze mensen zijn echt professioneel slachtoffer.
Twiddel
pi_203168016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het artikel in de kranten over Eline zal voor de meeste hier niets nieuws brengen toch?
- Eline van het Noordeinde zit diep in de schulden.
- Ze heeft een parkeigenaar bedreigd en fysiek aangevallen
- Ze hield spullen achter die voor minderbedeelden waren

De ironie ook, dat Eline zoveel mensen onrecht aandoet en dan zelf een Facebookgroep aanmaakt 'onrechttv'....

Vandaag de voorgeleiding. Het zou mij verbazen als ze in vrijheid haar zaak mag afwachten, als je ziet met welk gemak ze ergens haar intrek doet.
Er komt steeds meer naar voren en het is steeds duidelijker dat dit niets met corona te maken heeft of de regering. Deze lui zijn gewoon verschoppelingen van de maatschappij, al jaren. Schulden, uitkeringen bedrog en leugens en tel daar nu maar misbruik maken van de corona crisis bij.
pi_203168371
Wappies gaan los met Photoshop

Kijk dit dan. Zonder smiley of lachje, dit brengen ze serieus zo.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 12:55:29 #273
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203168388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:27 schreef -river- het volgende:

[..]
Er komt steeds meer naar voren en het is steeds duidelijker dat dit niets met corona te maken heeft of de regering. Deze lui zijn gewoon verschoppelingen van de maatschappij, al jaren. Schulden, uitkeringen bedrog en leugens en tel daar nu maar misbruik maken van de corona crisis bij.
Eline is een gevaarlijk vrouw :X
Dom en gevaarlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203168558
Het is toch prachtig, sinds die gekken vastzitten, willen steeds meer mensen per direct versoepelingen.
Die mochten straks nog wat maanden opgesloten zitten en zullen de credits niet kunnen opeisen.
pi_203168574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ze heeft helemaal niet goeds gedaan allemaal kijk me nu eens de zwakkere helpen en zodra het kon graaien maar.
Goed doen voor eigen gewin. Of haar mentale gestel daar aan ten grondslag ligt weet ik niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')