Dat is wel lekker bij het eten.. sommige zeggen dat het slecht isquote:Op maandag 10 januari 2022 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, en een glaasje water erbij. Ik probeer op mijn lijn te letten.
Welnee, dat water is om al dat vet van de speklapjes en in mindere mate van de worst weg te spoelen. Best gezond toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker bij het eten.. sommige zeggen dat het slecht is
Ah, dan drink ik wat vaker water als ik worst eetquote:Op maandag 10 januari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, dat water is om al dat vet van de speklapjes en in mindere mate van de worst weg te spoelen. Best gezond toch?
Ehhh.....quote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan drink ik wat vaker water als ik worst eet
Als ik stamppot eet natuurlijk hé of in de snertquote:
gekomenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:hemarookworst kom er maar in jonguh!
Ruim je het ook even opquote:
En netjes dat roomsausje in een bakje doen en in de koeling zetten!quote:
@Geerd ben jij hetquote:
Die ken ik nietquote:
Die zit tussen boom93 en vis95.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zij had post 200 miljoenste post met "gekomen"
Hearlikkquote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verwarming aan en een dekentje vanavond!
ben nog niet begonnenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je voor Jan Lul Wim Hof methode?:(
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
toch meteen een stuk vrolijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |