Ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Gats, en nu? Moet ik nu huishoudelijk gaan doen ofzo?
Ik geef nu kitty gelijk, maar dat normale....quote:Op maandag 10 januari 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty is eigenlijk de enige die een beetje normaal is van dit groepje .... dat ik dat zou zeggen...
Ja! Ga eens broccoli koken ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Van mij niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
of Amy en Eveline worden binnen gesmokkeld
Ja zoiets, ik heb al tig keer tegen mezelf gezegd dat het tijd is om iets te doenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
ga jij het eerst maar eens etenquote:
Zulke mensen besteden hun insta gewoon uitquote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisteren
Ik eet dat alleen met door Kitty gemaakt rijst, kip en bechamel saus!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij het eerst maar eens eten
ze geven allemaal een vriend de insta ww en die beheren dan de insta van diegenequote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisteren
maar er lijkt wel een verplichting op een social media lock te zijn, totdat ze het huis betreden.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zulke mensen besteden hun insta gewoon uit
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef Benny het volgende:
Volgende maand wordt wel een beetje lastig... Big Brother streams en Olympische Spelen streams
er komt een vrijstelling bij voor Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De gordijnen zijn dicht ... er moet iets hersteld worden??
mag jemand nach buiten wanneerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef spapaars het volgende:
Zag weer een sl, de poen valt niet naar behoren?
Zal wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De gordijnen zijn dicht ... er moet iets hersteld worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |