abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203183256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik heb geenszins de illusie deze vragen te kunnen beantwoorden, ik heb geen flauw idee van de ins en outs van het coronabeleid van Australië en maar een beetje meer benul van het beleid omtrent het inreizen.

De vragen stellen is de indruk wekken dat wij ze beter kunnen beantwoorden dan de Australische overheid.
Jij kan niet de vraag beantwoorden of iemand die recent corona gehad heeft een risico vormt om anderen te besmetten?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 12:05:28 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203183425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Jij kan niet de vraag beantwoorden of iemand die recent corona gehad heeft een risico vormt om anderen te besmetten?
Ten eerste is dat antwoord ja, het is een klein risico maar wel een risico en ten tweede is het een risico dat hij geen corona heeft gehad, hij heeft immers al gelogen op officiële inreisdocumenten, wie zegt dat dat het enige is dat niet waar is.

Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat de Australische pverheid hem niet meer vertrouwt
Laffe huichelaar
pi_203215483
Djokovic verliest rechtzaak. Volgens mij mag hij drie jaar Australië niet meer in.

Zal een flinke tegenslag voor hem zijn. Einde tenniscarriere?
pi_203215493
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?
:')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203215498
Byebye _O-
pi_203215681
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
:')
Is het heel relevant of hij zich aan de quarentaineregels gehouden heeft voor dit moment?

Als ik een maand geleden positief getest ben en dan naar mijn werk wil gaan nadat ik NIET meer besmettelijk ben, mag ik dan ook niet meer werken omdat ik me een maand geleden niet aan de quarentaineregels gehouden heb?
pi_203215736
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:46 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Is het heel relevant of hij zich aan de quarentaineregels gehouden heeft voor dit moment?

Als ik een maand geleden positief getest ben en dan naar mijn werk wil gaan nadat ik NIET meer besmettelijk ben, mag ik dan ook niet meer werken omdat ik me een maand geleden niet aan de quarentaineregels gehouden heb?
Jij snapt nog steeds niet waarom die geweigerd is hè? Het gaat er allang niet om dat die Corona heeft gehad. :')
pi_203215795
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:57 schreef CR7 het volgende:

[..]
Jij snapt nog steeds niet waarom die geweigerd is hè? Het gaat er allang niet om dat die Corona heeft gehad. :')
Idd hij heeft valsheid in geschrift gepleegd. Dat hij een wappie is en het daarom gedaan heeft zou je nog aan corona kunnen koppelen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')