Hoop marketinggelul dus. Als de vesa maat klopt dan boeit het verder niet. Als jij tevreden bent met de looks en werking is het verder geen probleem.quote:OLED tv's zijn super dun en daardoor kwetsbaar. Ze hebben ook vaak een andere VESA standaard. Vogel's heeft hiervoor speciale muurbeugels ontwikkeld. Deze beugels hebben de juiste VESA maat. Ze draaien extra soepel, waardoor je fragiele scherm niet beschadigd. En ze zijn extra plat, zodat je scherm zo vlak mogelijk tegen de wand hangt. Als een schilderij aan de muur. Bekijk hier het OLED muurbeugel assortiment!
Maar wat maakt deze beugel dan ongeschikt voor een OLED tv?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Vooral de LG OLED's zijn kwetsbaar. Die van Sony zijn verstevigd met metaal.
Goed om te wetenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:23 schreef dexamfetamine het volgende:
https://www.vogels.com/nl-nl/c/oled-muurbeugel
[..]
Hoop marketinggelul dus. Als de vesa maat klopt dan boeit het verder niet. Als jij tevreden bent met de looks en werking is het verder geen probleem.
De A1 is de budget OLED van LG, maar juist voor HDR zou die minder zijn omdat de peak brightness niet zo hoog gaat. Zou dan eerder een C1 kiezen als je nog kunt ruilen en HDR echt belangrijk voor je is.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Mark_nl het volgende:
Ik heb voor een LG gekozen omdat dit de enige betaalbare HDR tv was die ik kon vinden en omdat'ie ook wel goede reviews had
Weinig content? Zowat alle goeie films van nu en vroeger, naast alle nieuwe tv-series, zijn beschikbaar in 4K, met HDR of Dolby Vision…quote:Op maandag 10 januari 2022 00:09 schreef Mark_nl het volgende:
Ja ik weet dat dit het instapmodel is, maar veel meer dat ¤1.000,- heb ik nu niet over voor een tv, zeker aangezien er nog maar weinig content in HDR beschikbaar is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |