Moet die G geen P zijn nu want ik denk dat ie dat nu aan het doen is omdat ie niet reageert.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe is het GGquote:Op maandag 10 januari 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Greys, ToT, maily, FF en anderen.
hier ook behoorlijk gevrorenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Alls goed hier ja. En inderdaad, buiten ziet het er koud uit, alles is bevroren.
Nu lekker binnen bij de warme kachel met een goeie kop koffie.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook behoorlijk gevroren
maar ik hou daar wel van
beter dan die regen
eerst weer even 1 in doenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu lekker binnen bij de warme kachel met een goeie kop koffie.![]()
Deur open 'hup, naar buiten jullie', en deur weer dicht.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst weer even 1 in doen
en de honden moeten ook naar buiten
quote:Op maandag 10 januari 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deur open 'hup, naar buiten jullie', en deur weer dicht.
Sjezus, mijn auto was echt een ijspaleis, niet normaal zeg!quote:Op maandag 10 januari 2022 07:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het GG![]()
alles goed?
ook zo lekker gevroren daar?
Ja het is frisjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, mijn auto was echt een ijspaleis, niet normaal zeg!
Zo heftig is het toch niet? Het heeft maar 3 graden gevroren op het ergste punt.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, mijn auto was echt een ijspaleis, niet normaal zeg!
Net ff boodschappen gedaan, de deuren van de supermarkt waren nog half bevroren en gingen met veel moeite open en dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |