Lekker makkelijk.Zo werkt het niet.quote:
er komt hier iemand buurten die een user begint uit te dagenquote:
Ik viel niemand aan hoor in eerste instantie, gaf gewoon mijn opiniequote:Op zondag 9 januari 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien even kijken waar hij op reageert
soms wel handig
Je bent gewoon een steukert,.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik viel niemand aan hoor in eerste instantie, gaf gewoon mijn opinie
nee je doet gewoon flauw en dat weet je bestquote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als iedereen normaal doet, dan hoef ik er toch niet tussen te komen? Anders had ik maar 1 bericht hoeven wissenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.Zo werkt het niet.
En nu is het klaarquote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lees eens wat scrupules eerst zeiquote:
Is dat zo? Ik vind het nogal misselijk wat er gepost werd.Ik zou er minimaal een week voor weg zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als iedereen normaal doet, dan hoef ik er toch niet tussen te komen? Anders had ik maar 1 bericht hoeven wissen
Maar dat ligt aan jouw euvrequote:Op zondag 9 januari 2022 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het nogal misselijk wat er gepost werd. Ik zou er minimaal een week voor weg zijn.
Dat zal het zijn,en dat je mij niet mag.quote:
ik gok erop dat die van murp even zo groot isquote:
grapjas @murpquote:Op zondag 9 januari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok erop dat die van murp even zo groot is
Ja!quote:Op zondag 9 januari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |