is het je trouwens al opgevallen dat ray donovan leeft op whiskeyquote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een zwak voor kleinzerige krengetjes.
En badeendjes.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een zwak voor kleinzerige krengetjes.
En nooit een kater. Dan ben je wel een baas hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
je ziet hem nooit eten. enkel whiskey drinken![]()
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nooit een kater. Dan ben je wel een baas hoor.
quote:
Trek het je niet aan Solidas,wij weten beter.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi. Ga nou maar weer fijn met je kleurpotloden tekenen of knikkeren of zo in je eigen SC.
Erg stoer weer.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi. Ga nou maar weer fijn met je kleurpotloden tekenen of knikkeren of zo in je eigen SC.
Hou is op?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trek het je niet aan Solidas,wij weten beter.
doe eens niet zo zuurquote:Op zondag 9 januari 2022 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
Allesbehalve schatjeslike, gewoon een kleinzerig kreng
Lees eens goed.Gaan we het omdraaien?quote:
Dit is mijn reeks!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
misschien even kijken waar hij op reageertquote:
Allemaal ophouden dan!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees eens goed.Gaan we het omdraaien?
#doesliefquote:Op zondag 9 januari 2022 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
Allesbehalve schatjeslike, gewoon een kleinzerig kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |