Ze slaapt nog mijn beste.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo meneer fruit.
zwaai eens naar soul voor me
Ik heb dus een jaar tegeltjes doorgespit.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je een knotje in painten of zo?
Wat was jij gisteren vroeg weg Fruit! Heb je een beetje naar je zin gehad met waar je ook mee bezig was toen je niet op FOK zat.quote:
jezus die leeft ook s nachts hequote:
Was een bewuste keuze om even weg te gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat was jij gisteren vroeg weg Fruit! Heb je een beetje naar je zin gehad met waar je ook mee bezig was toen je niet op FOK zat.
Ja! ik zag je tegeltje! Sorrie, ik ben met 200 dingen tegenlijk bezig en mijn hoofd loopt nu ff over. Moet nu ff prioriteiten stellen en stoppen met FOK!ken. Kwam alleen maar naar pc om muziek aan te zetten maar ging automatisch weer zitten en FOK stond nog openquote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dus een jaar tegeltjes doorgespit.
Ze is is MOD op een Amerikaanse site.quote:
Oke. Ik stuur je ff een DM.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een bewuste keuze om even weg te gaan.
verdient dat nou een beetje?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is is MOD op een Amerikaanse site.
Hee Liwwaddenquote:
Draakje.quote:
Ze doet het best goed.quote:
FF beantwoord nooit dm'squote:
Klopt.quote:
lekker lekkerquote:
quote:
Ik ben mijn leven aan het beteren toen je dat had gepost.quote:
Je mag dan wel eens beginnen met die dm te beantwoorden, dames zo lang laten wachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven aan het beteren toen je dat had gepost.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag dan wel eens beginnen met die dm te beantwoorden, dames zo lang laten wachten.
Nee geen Henkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |