abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203113511
Teufel heeft echt superveel producten op het gebied van home audio en smart audio. Echter vind je ze nooit terug in reviewlijsten en adviezen van grote websites.
Hoe moet ik dat merk in mijn hoofd categoriseren?

Stel je koopt daar een mooie streamspeaker dat met Google assistant werkt, updaten ze die dingen wel?
pi_203113573
Teufel is een heel degelijk merk, niet de goedkoopste maar ook absoluut niet de duurste.
Winnen af en toe goede prijzen met hun producten. Ik denk echt wel dat hun ondersteuning goed zal blijven.

Ikzelf heb er ooit 1 koptelefoon van gehad, maar die beviel me niet; niet comfortabel, voelde goedkoop aan en er zat amper bas in. Maar ik weet wel dat dat een uitzondering was; normaal hebben ze echt degelijk spul.
  zondag 9 januari 2022 @ 18:35:47 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203113636
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:27 schreef zoz het volgende:
Teufel heeft echt superveel producten op het gebied van home audio en smart audio. Echter vind je ze nooit terug in reviewlijsten en adviezen van grote websites.
Hoe moet ik dat merk in mijn hoofd categoriseren?

Stel je koopt daar een mooie streamspeaker dat met Google assistant werkt, updaten ze die dingen wel?
Teufel is een duitse audio startup die probeert hifi te verkopen zonder tussenhandelaar. Je vind in het Duits wel reviews, in het engels ook. Ik kocht jaren geleden twee stereo luidsprekers, die zijn mooi en goed voor relatief weinig geld.

Het is een serieus merk, maar bij al die producten maak je jezelf afhankelijk van hoe goed het product nu is. Want je weet niet welke eisen de volgende update van google aan de 3rd party luidsprekers stelt en zelfs al zou teufel willen. Misschien kunnen ze niet meer updaten.

Ik was ooit in hun flagshipstore in Berlin, daar zitten ook hun kantoren boven. Mooie store, over het algemeen mooi producten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203113669
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:35 schreef XL het volgende:

[..]
Teufel is een duitse audio startup die probeert hifi te verkopen zonder tussenhandelaar. Je vind in het Duits wel reviews, in het engels ook. Ik kocht jaren geleden twee stereo luidsprekers, die zijn mooi en goed voor relatief weinig geld.

Het is een serieus merk, maar bij al die producten maak je jezelf afhankelijk van hoe goed het product nu is. Want je weet niet welke eisen de volgende update van google aan de 3rd party luidsprekers stelt en zelfs al zou teufel willen. Misschien kunnen ze niet meer updaten.

Ik was ooit in hun flagshipstore in Berlin, daar zitten ook hun kantoren boven. Mooie store, over het algemeen mooi producten.
Ja het valt nooit te voorspellen wat de partijen onderling beslissen.
Zo heeft Spotify een keer de samenwerking met Bang & Olufsen eenzijdig opgezegd waardoor eigenaren van bepaalde soorten B&O-apparatuur apart randapparatuur moesten aanschaffen om nog muziek te kunnen luisteren op hun systeem.
pi_203114014
Helder. Zo te horen is het prima spul :)

Bedankt voor de info.
pi_203135697
Op Tweakers zie ik het merk vrij vaak voorbij komen en is er ook veel over te vinden.
https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword=teufel
https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=teufel

quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:35 schreef XL het volgende:

[..]

Een startup, met een flagshipstore in Berlijn? Curieuze definitie voor een bedrijf dat in 1979 opgericht is :P
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:24:20 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203138021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:47 schreef itchycoo het volgende:
Op Tweakers zie ik het merk vrij vaak voorbij komen en is er ook veel over te vinden.
https://tweakers.net/reviews/zoeken/?keyword=teufel
https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=teufel
[..]
Een startup, met een flagshipstore in Berlijn? Curieuze definitie voor een bedrijf dat in 1979 opgericht is :P
Ik wist niet dat ze zo oud waren. Ze hebben eigenlijk zelfs 3 flagshipstores (ook Essen en Wenen)

Ik was er ooit voor werk, in hun kantoren. Heeft de start up look and feel en Berlijnse Scene. Geen stoffige saaie bende. Behoorlijk cool alles
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203138645
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef XL het volgende:

[..]
Ik wist niet dat ze zo oud waren. Ze hebben eigenlijk zelfs 3 flagshipstores (ook Essen en Wenen)

Ik was er ooit voor werk, in hun kantoren. Heeft de start up look and feel en Berlijnse Scene. Geen stoffige saaie bende. Behoorlijk cool alles
Cool en knap dat ze dat vast kunnen houden! :D Ook maar eens kijken als ik weer eens in Berlijn ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')