abonnement Unibet Coolblue
pi_203115833
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:58 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
[..]
Ik kom ff niet op het juiste woord. Als je iemand anders ergens van beschuldigd wat je zelf juist doet.
Hij zit helemaal vast in een extreem wereldbeeld idd.

Laat het wel aan anderen of ze zijn verhaal nuchter noemen of de mijne.

Maar het zint me niet die extreme gedachtes van mensen.

Hier nog eentje:

twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116005
De nuance is denk ik wel dat we allemaal niets zeker weten. Zowel pro als anti verspreiden desinformatie en het is zeer moeilijk om door de berg van informatie te achterhalen wat wel of niet klopt en zelf tot een standpunt te komen. Daarom praat een groot deel van de mensen anderen na, hebben we “influencers” en staatsmedia. Mensen willen horen wat ze moeten denken omdat waarheidsvinding niet alleen zeer lastig is, maar ook tijdsintensief en uiteindelijk kun je de meeste dingen alsnog niet met zekerheid zeggen.

Ik ben zelf wel van het aanhoren van verschillende ideeën. Ik probeer daar altijd deels in mee te gaan, ook als het intuïtief als onzin klinkt. Om daarna te kijken welke info ik meeneem in mijn eigen standpunt en datgeen ik weglaat. Bij corona klopt m.i. gewoon een hele hoop niet en daardoor hou ik mezelf graag geïnformeerd.

Tevens denk ik dat zowel de mensen die volledig meegaan in het mainstream corona narratief als de mensen die zich er volledig tegen afzetten een zelfde vorm van angst hebben. Begrijpelijk want in gekke of onzekere tijden zoeken we allemaal iets om aan vast te houden.
pi_203116170
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:12 schreef unfazed het volgende:
De nuance is denk ik wel dat we allemaal niets zeker weten. Zowel pro als anti verspreiden desinformatie en het is zeer moeilijk om door de berg van informatie te achterhalen wat wel of niet klopt en zelf tot een standpunt te komen. Daarom praat een groot deel van de mensen anderen na, hebben we “influencers” en staatsmedia. Mensen willen horen wat ze moeten denken omdat waarheidsvinding niet alleen zeer lastig is, maar ook tijdsintensief en uiteindelijk kun je de meeste dingen alsnog niet met zekerheid zeggen.

Ik ben zelf wel van het aanhoren van verschillende ideeën. Ik probeer daar altijd deels in mee te gaan, ook als het intuïtief als onzin klinkt. Om daarna te kijken welke info ik meeneem in mijn eigen standpunt en datgeen ik weglaat. Bij corona klopt m.i. gewoon een hele hoop niet en daardoor hou ik mezelf graag geïnformeerd.

Tevens denk ik dat zowel de mensen die volledig meegaan in het mainstream corona narratief als de mensen die zich er volledig tegen afzetten een zelfde vorm van angst hebben. Begrijpelijk want in gekke of onzekere tijden zoeken we allemaal iets om aan vast te houden.
Kan best wat in zitten ja.

Maar okay.

Ik zie overal extremisme. Alle landen doen het. En de motivatie daarachter zou enorm individueel moeten zijn, per persoon verschillend.

Desondanks zien we landen precies hetzelfde doen terwijl zij geadviseerd worden door onafhankelijke experts zo gezegd.

Daar geloof ik nou geen reet van.

En volgens Arno Wellens staat er wel degelijk het een en ander qua integratie op de EU zijn to do list. Al pre corona (?) maar zonder Corona was het allemaal niet gelukt.

Het is wel degelijk zo dat er een grote berg toevalligheden ligt. De crisis wordt ook gefrustreerd door het beleid zelf, kabinetspartijen frustreren de oplossing ook steeds met allerhande moties tegenstemmen.

Geloof je het zelf dat de bevolking niet wilt dat de IC opgeschaald wordt bijv? Kabinetspartijen stemmen als enige tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 21:28:59 #54
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203116254
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Kappers knippen illegaal door: 'Dit of ik ben mijn bedrijf kwijt'
[..]
Groot gelijk kappers, gordijnen dicht en blijf doorknippen, wel oppassen voor verraders.
Ben gisteren nog geknipt :)
Lach met een schone bips
pi_203116262
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kweet niet wat jij uitgeeft in een jaar aan gebruiksgoederen en voedsel maar dat loopt bij mij wel op naar meer dan 2 tientjes per maand denk ik.
Wat ik er mee wil zeggen wil....geld opnemen heeft tegenwoordig zijn beperkingen.

Hoeveel wil jij opnemen bij de bank en hoeveel kan je opnemen

en hoeveel zal je nodig hebben

Het is niet realistische

Het kan zelfs zo zijn dat als jij je geld weer terug gaat brengen bij de bank in grote hoeveelheden het gekenmerkt kan worden als zwart geld....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116291
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Kappers knippen illegaal door: 'Dit of ik ben mijn bedrijf kwijt'
[..]
Groot gelijk kappers, gordijnen dicht en blijf doorknippen, wel oppassen voor verraders.
niet aan de grote klok hangen maar wel op tv komen?
Plaats hier uw advertentie
pi_203116309
In totaal gaat het nog steeds om tientallen miljoenen mensen die nog steeds geen prik hebben.

En die geen prik willen

Laten ze het maar verplicht gaan stellen....dan weet ik al wat er gaat gebeuren

Burgeroorlog
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116335
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
In totaal gaat het nog steeds om tientallen miljoenen mensen die nog steeds geen prik hebben.

En die geen prik willen

Laten ze het maar verplicht gaan stellen....dan weet ik al wat er gaat gebeuren

Burgeroorlog
over welk land heb je t?
Plaats hier uw advertentie
pi_203116345
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat ik er mee wil zeggen wil....geld opnemen heeft tegenwoordig zijn beperkingen.

Hoeveel wil jij opnemen bij de bank en hoeveel kan je opnemen

en hoeveel zal je nodig hebben

Het is niet realistische

Het kan zelfs zo zijn dat als jij je geld weer terug gaat brengen bij de bank in grote hoeveelheden het gekenmerkt kan worden als zwart geld....
Kan allemaal, maar Who cares als je een jaartje vooruit kan? Kga geen 10k pinnen ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116365
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
over welk land heb je t?
Ik heb het over Europese cijfers

Wereldwijd gaat het denk ik om misschien nog steeds om honderden miljoenen mensen die nog steeds geen prik hebben

Heel dat vaccineren heeft totaal geen nut gehad
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116386
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
In totaal gaat het nog steeds om tientallen miljoenen mensen die nog steeds geen prik hebben.

En die geen prik willen

Laten ze het maar verplicht gaan stellen....dan weet ik al wat er gaat gebeuren

Burgeroorlog
Welke gevaccineerde gaat vechten?

Welke soldaat schiet op eigen landgenoten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116402
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan allemaal, maar Who cares als je een jaartje vooruit kan? Kga geen 10k pinnen ofzo.
Ja maar al jij met je contact geld in een winkel staat en de winkelier heeft geen contrant geld terug voor je dan heb je nog steeds een probleem

hoevaak gebeurt het nu zelfs dat als je voor een kassa staat dat ze geen dubbeltjes enzovoorts niet terug hebben...

Ik denk dat geld opnemen helemaal geen zin heeft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116418
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke gevaccineerde gaat vechten?

Welke soldaat schiet op eigen landgenoten?
Ik heb geen idee

maar ik denk dat als ze 2G echt gaan invoeren dan denk ik dat ongevaccineerden een oorlog gaan beginnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116437
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja maar al jij met je contact geld in een winkel staat en de winkelier heeft geen contrant geld terug voor je dan heb je nog steeds een probleem

hoevaak gebeurt het nu zelfs dat als je voor een kassa staat dat ze geen dubbeltjes enzovoorts niet terug hebben...

Ik denk dat geld opnemen helemaal geen zin heeft
Dat is dan naïef. Als je niet kan pinnen schakelt iedereen gelijk over op cash. Als je tekort komt zul je moeten lenen bij elkaar of andere zaken moeten gebruiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116464
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik heb geen idee

maar ik denk dat als ze 2G echt gaan invoeren dan denk ik dat ongevaccineerden een oorlog gaan beginnen
Who knows..

Maar met dat extremisme verdient de staat het ook om afgezet te worden en gevangen genomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116467
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik heb het over Europese cijfers

Wereldwijd gaat het denk ik om misschien nog steeds om honderden miljoenen mensen die nog steeds geen prik hebben

Heel dat vaccineren heeft totaal geen nut gehad
Ik heb gelezen dat 1 derde in de EU nog geen prik heeft gehad dus meer dan 100 miljoen. Wereldwijd loopt dat aantal in de miljarden denk ik.
Plaats hier uw advertentie
pi_203116475
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is dan naïef. Als je niet kan pinnen schakelt iedereen gelijk over op cash. Als je tekort komt zul je moeten lenen bij elkaar of andere zaken moeten gebruiken.
Ik denk dat het girale geld ooit een storing zal krijgen en iedereen zal cash geld nodig hebben dat binnen not time de geldautomaten leeg zullen zijn,

Er is dan maar 1 oplossing

winkels plunderen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116487
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik heb gelezen dat 1 derde in de EU nog geen prik heeft gehad dus meer dan 100 miljoen. Wereldwijd loopt dat aantal in de miljarden denk ik.
mee eens
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116499
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan best wat in zitten ja.

Maar okay.

Ik zie overal extremisme. Alle landen doen het. En de motivatie daarachter zou enorm individueel moeten zijn, per persoon verschillend.

Desondanks zien we landen precies hetzelfde doen terwijl zij geadviseerd worden door onafhankelijke experts zo gezegd.

Daar geloof ik nou geen reet van.

En volgens Arno Wellens staat er wel degelijk het een en ander qua integratie op de EU zijn to do list. Al pre corona (?) maar zonder Corona was het allemaal niet gelukt.

Het is wel degelijk zo dat er een grote berg toevalligheden ligt. De crisis wordt ook gefrustreerd door het beleid zelf, kabinetspartijen frustreren de oplossing ook steeds met allerhande moties tegenstemmen.

Geloof je het zelf dat de bevolking niet wilt dat de IC opgeschaald wordt bijv? Kabinetspartijen stemmen als enige tegen.
Ben het met je eens. Ik denk deels verklaarbaar dat landen hetzelfde pad volgen op gebied van corona. Ook hier is het zo dat zelf met ideeën komen meer tijd en moeite kost. Dus makkelijker om de buurman te kopiëren. Maar het wekt zeker wel de indruk van één groot complot.

Wat betreft een (Europees) digitaal paspoort is dat geen complot. Daar wordt al jaren (openlijk) over gesproken dat ‘men’, lees Big Tech en overheid, dat graag willen. De corona toestand biedt ‘a window of opportunity’ om het even mooi te zeggen, om dat te implementeren. Net zoals er nog 100en andere agenda’s op de plank liggen, waarbij het een kwestie is van timing. Als je in de zomer over een vuurwerkverbod begint, zal niemand geïnteresseerd zijn in de discussie. Na een vuurwerkramp echter kun je die discussie veel groter maken en heb je meer kans van slagen.

Ik ben zelf ook van mening dat het een complot lijkt, maar heb zelf ook best een goed beeld van hoe het er binnen (semi-) overheidsinstanties aan toe gaat. Net als in het bedrijfsleven is het meeste reactief i.p.v. proactief en zijn de mensen eigenlijk constant bezig met brandjes blussen waardoor er eigenlijk weinig sprake is van een lange termijn visie.
pi_203116516
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat het girale geld ooit een storing zal krijgen en iedereen zal cash geld nodig hebben dat binnen not time de geldautomaten leeg zullen zijn,

Er is dan maar 1 oplossing zijn

winkels plunderen
Tjah, of de staat target een groep die ze jarenlang gedemoniseerd hebben op die manier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 januari 2022 @ 21:46:50 #71
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203116520
"record na record door Omicron; we staan pas aan het.begin"


https://www.telegraaf.nl/nieuws/466170763/dit-veroorzaakt-omicron-in-andere-landen


Wtf man.. je weet dat met dit soort berichten we nog maandenlang deze huidige lockdown/situatie blijven behouden, al dan niet nóg meer onzin over ons heen krijgen in de vorm van nóg meer uitsluiting, nóg meer discriminerende, mensonterende regels. Het volk zo ver in een hoek drijven dat ze met elke vorm van verlichting dit aanpakt alsof het het beste is wat het overkomt, en dit dan in vorm van vrijheid in ruil voor de vaxxjes.

Het wordt tijd dat alle hakken in het zand gaan en deze fucking idioterie stopt.
Mai pben rai~!
pi_203116580
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:46 schreef KNAK het volgende:
"record na record door Omicron; we staan pas aan het.begin"


https://www.telegraaf.nl/nieuws/466170763/dit-veroorzaakt-omicron-in-andere-landen


Wtf man.. je weet dat met dit soort berichten we nog maandenlang deze huidige lockdown/situatie blijven behouden, al dan niet nóg meer onzin over ons heen krijgen in de vorm van nóg meer uitsluiting, nóg meer discriminerende, mensonterende regels. Het volk zo ver in een hoek drijven dat ze met elke vorm van verlichting dit aanpakt alsof het het beste is wat het overkomt, en dit dan in vorm van vrijheid in ruil voor de vaxxjes.

Het wordt tijd dat alle hakken in het zand gaan en deze fucking idioterie stopt.
Telegraaf is meestal wel rotzooi

wat ik er zelf van vind

heel dat vaccineren zal nul komma nul nut hebben

Ik denk dat we een andere weg op moeten

gewoon alles open gooien

en dan zullen de sterkste overleven en de zwakkeren niet

het is hard

Maar het is de realiteit

waar ze nu mee bezig zijn heeft helemaal geen nut

dit gaat op deze manier jaren en jaren duren en misschien zijn we in iets beland wat never nooit meer gaat stoppen...

dus moet deze wereld keiharde conclussies gaan trekken in plaats van mensen op slot te zetten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203116586
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:45 schreef unfazed het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Ik denk deels verklaarbaar dat landen hetzelfde pad volgen op gebied van corona. Ook hier is het zo dat zelf met ideeën komen meer tijd en moeite kost. Dus makkelijker om de buurman te kopiëren. Maar het wekt zeker wel de indruk van één groot complot.

Wat betreft een (Europees) digitaal paspoort is dat geen complot. Daar wordt al jaren (openlijk) over gesproken dat ‘men’, lees Big Tech en overheid, dat graag willen. De corona toestand biedt ‘a window of opportunity’ om het even mooi te zeggen, om dat te implementeren. Net zoals er nog 100en andere agenda’s op de plank liggen, waarbij het een kwestie is van timing. Als je in de zomer over een vuurwerkverbod begint, zal niemand geïnteresseerd zijn in de discussie. Na een vuurwerkramp echter kun je die discussie veel groter maken en heb je meer kans van slagen.

Ik ben zelf ook van mening dat het een complot lijkt, maar heb zelf ook best een goed beeld van hoe het er binnen (semi-) overheidsinstanties aan toe gaat. Net als in het bedrijfsleven is het meeste reactief i.p.v. proactief en zijn de mensen eigenlijk constant bezig met brandjes blussen waardoor er eigenlijk weinig sprake is van een lange termijn visie.
Advies van experts hè, komop zeg. Mondkapjes... 3G 2G of welk idioot idee....

Dat heeft niks met wetenschap te maken. Massaal onwetenschappelijk doen terwijl het geadviseerd wordt door onafhankelijke experts? Onmogelijk, het kan gewoon niet dat ze collectief debiel zijn als ze at random worden gekozen.

Je hebt een dobbelsteen en we gooien nu 80* achter elkaar 6.

Misschien ns tijd om de dobbelsteen te gaan wantrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116641
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Telegraaf is meestal wel rotzooi

wat ik er zelf van vind

heel dat vaccineren zal nul komma nul nut hebben

Ik denk dat we een andere weg op moeten

gewoon alles open gooien

en dan zullen de sterkste overleven en de zwakkeren niet

het is hard

Maar het is de realiteit

waar ze nu mee bezig zijn heeft helemaal geen nut

dit gaat op deze manier jaren en jaren duren en misschien zijn we in iets beland wat never nooit meer gaat stoppen...

dus moet deze wereld keiharde conclussies gaan trekken in plaats van mensen op slot te zetten
Overdrijf niet. Nothing changes.

Zelfs code zwart zal niet bereikt worden als we alles gewoon losgooien en normaal gaan doen.

Echt. Je onderschat de waanzin van deze collectieve debiliteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203116726
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Overdrijf niet. Nothing changes.

Zelfs code zwart zal niet bereikt worden als we alles gewoon losgooien en normaal gaan doen.

Echt. Je onderschat de waanzin van deze collectieve debiliteit.
Wat bedoel je

als je alles open gooit kunnen we 2 kanten op

Bovendien de feiten hebben laten zijn dat dit een seizoensgebonden probleem is

feiten zijn gewoon dat mensen dood gaan

wat overdrijf ik dan volgens jouw

Of wil jij de debielen theorie van Baudet hier gaan vertellen dat er helemaal niets aan de hand is?

Ik geloof wel dat er iets aan de hand is

Alleen ik geloof niet dat de manier hoe het probleem bestreden wordt de oplossing is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')