abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2003 @ 16:02:02 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238042
Ik zal maar vanaf het begin beginnen...
Ik ken mijn beste vriendin nu 1,5 jaar......na een half jaar werd ik verliefd op haar...dat heb ik haar ook meteen eerlijk verteld. We zijn toen goede vrienden gebleven maar zij wil nix met mij. Omdat we elkaar steeds langer en beter gingen kennen werden we ook steeds closer. Ik heb vaak tegen haar gezegd dat ik meer met haar wou, maar daar reageert ze niet echt op zo van "dat wil ik ook" maar ook niet van "dat wil ik niet"...ze blijft neutraal. Nu weet ze dat ik meer voor haar voel, maar zoals ik al zei werden we steeds closer, we zijn tenslotte beste vrienden en we weten alles van elkaar. Zo af en toe masseerde ik haar is en zij mij (toch wel valse hoop omdat ze weet dat ik meer wil)...maar een maand geleden ofzo kregen we ruzie hier om. Ze vond dat ik teveel op haar lette en wou ze dus een beetje afstand nemen (wat niet gebeurd is gelukkig). Ze zei toen ook over die massages enzo dat ze dat niet meer wou, omdat ze dat ook niet laat doen door haar andere vrienden (vaag dat ik het dan wel mocht...). Ik heb haar nu een tijdje niet gezien omdat we het allebei heel druk hebben, zaterdag zie ik haar waarschijnlijk weer. Nou is het vreemde dat ik gister een gesprek met haar had (ik spreek haar wel veel op msn/tel), was gewoon een persoonlijk gesprek, heel lief allemaal (ze doet ook heel lief dan tegen mij)...maar ze ging speciaal voor mij foto's maken van haar in bikini.....dus ik vroeg of ze dat ook voor andere deed, maar dat was dus niet zo...(en nee ik ga die foto's hier niet plaatsen ). Ze weet nog steeds dat ik meer met haar wil...maar waarom gaat ze dan zo met me om....ze geeft me altijd valse hoop door de dingen die ze zegt en hoe ze zich gedraagt tegenover mij (vaak aan me zitten en dus die massages). Ik snap haar niet helemaal.....maar ik voel me er wel al ruim een jaar klote door

Nou zou ik graag een beetje jullie mening willen hebben (t'is moeilijk natuurlijk met zo'n verhaal, maar als het nodig is vul ik het graag aan)

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8238095
Gewoon straight to the point,.... vragen waar het op staat, zonder dat ze er om heen draait. Dan heb je zekerheid.... beter "NEE" als zekerheid, als die onzekerheid. Been there, Done That
Lambo of Rekt
pi_8238150
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon straight to the point,.... vragen waar het op staat, zonder dat ze er om heen draait. Dan heb je zekerheid.... beter "NEE" als zekerheid, als die onzekerheid. Been there, Done That
Helemaal mee eens
pi_8238193
Meisjes lijken wel niet te begrijpen dat liefde de enige reden is dat een jongen bevriend met ze is. Is het wel een echte vriendschap dan is de jongen in kwestie, of homo, of een erg verwijfd type.

Dus er moet gewoon duidelijkheid komen van haar kant, zo niet, dan moet je maar kappen met die vriendschap want dat maakt alleen maar een gefrustreerde puber van je!

zondag 2 februari 2003 @ 16:10:25 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238213
Ik denk dat ik behoorlijke zekerheid heb dat ze me niet wil als vriend...vorig jaar rond deze tijd op skireis met school had ik ruzie met haar omdat haar beste vriendin mij had verteld dat het nooit wat zou worden tussen haar en mij....toen heb ik me bezat en misdragen Drank maakt echt meer kapot dan je lief is
Daarna zijn we gewoon weer vrienden geworden na een maand geen contact.......en onze vriendschap was zelfs nog beter geworden (door ruzies leer je elkaar pas echt kennen ben ik achter gekomen). Maar als ik het zou vragen aan haar zou ze er denk ik toch omheen draaien of gewoon nee zeggen...maar ik vraag me dan alsnog af waarom ze zich zo gedraagd naar mij als ze weet dat ik meer met haar wil...(geilt ze op aandacht ofzo )
  zondag 2 februari 2003 @ 16:12:08 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238241
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:09 schreef BassieV het volgende:
Meisjes lijken wel niet te begrijpen dat liefde de enige reden is dat een jongen bevriend met ze is. Is het wel een echte vriendschap dan is de jongen in kwestie, of homo, of een erg verwijfd type.

Dus er moet gewoon duidelijkheid komen van haar kant, zo niet, dan moet je maar kappen met die vriendschap want dat maakt alleen maar een gefrustreerde puber van je!

Ik heb de vriendschap als is getracht te verbreken....ze vond dat natuurlijk helemaal niet leuk, ik ben haar beste vriend, ze houdt heel veel van me (zegt ze zelfs vaak)...
Verder was ik zelf ook te zwak om het te doen.....met of zonder haar voel ik me toch verrot

edit: Ik heb trouwens behoorlijk wat vrouwelijke vrienden waar ik toch nix mee wil hoor, maakt mij dat een homo of verwijfd?

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 02-02-2003 16:15]

pi_8238250
Ze geniet van de aandacht die je haar geeft,
maar wil verder niets.
Denk ik.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 2 februari 2003 @ 16:14:34 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238282
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:12 schreef shmoopy het volgende:
Ze geniet van de aandacht die je haar geeft,
maar wil verder niets.
Denk ik.
Weet ze dan niet hoe kwetsend dat voor mij is gvd ........Hans Teeuwen heeft gelijk: alle vrouwen...KUTHOEREN!
hehe grapje, maar ik vind't gewoon vaag hoor...ze weet toch dat ik meer wil...ik zou dan nooit zoveel hoop geven
pi_8238377
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Weet ze dan niet hoe kwetsend dat voor mij is gvd ........Hans Teeuwen heeft gelijk: alle vrouwen...KUTHOEREN!
hehe grapje, maar ik vind't gewoon vaag hoor...ze weet toch dat ik meer wil...ik zou dan nooit zoveel hoop geven

Maar als dat dus echt zo is,
kies dan of je altijd haar publiek wil zijn, of stap uit je rol.
No more mr. Niceguy, zeg maar.

Door steeds hoop te houden staat de deur niet open voor andere verliefdheden, en dat is zonde.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 2 februari 2003 @ 16:24:53 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238421
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Maar als dat dus echt zo is,
kies dan of je altijd haar publiek wil zijn, of stap uit je rol.
No more mr. Niceguy, zeg maar.

Door steeds hoop te houden staat de deur niet open voor andere verliefdheden, en dat is zonde.

Ja ik wil wel haar beste vriend blijven, maar ik wil gewoon van dat gevoel af dat ik alleen maar met haar wil...ik heb niet eens oog voor andere vrouwen, kan natuurlijk wel kijken of ze mooi zijn, maar zal nooit wat doen omdat ik alleen maar met haar wil dus....en dat is inderdaad kut...de verliefdheid is ook bijna over, maar het is nu gewoon een gevoel van houden van en genegenheid...daarom zou ik meer willen...niet omdat ik op haar geil ofzo (ok ze ziet er toevallig mooi uit)...gewoon om haar persoon wil ik met haar
pi_8238459
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:09 schreef BassieV het volgende:

Dus al m'n mannelijke vrienden zijn allemaal óf gek op me, óf homo?

zondag 2 februari 2003 @ 16:30:07 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238490
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:28 schreef The-What het volgende:

[..]

Dus al m'n mannelijke vrienden zijn allemaal óf gek op me, óf homo?

offtopic:
Ja inderdaad.....t'is een beetje een generaliserende opmerking....want zoals ik al zei: ik heb genoeg vriendinnen waar ik nix mee zou willen...
pi_8238690
-edit-

sorry foutje

[Dit bericht is gewijzigd door sabientje op 02-02-2003 16:44]

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8238703
vraag haar direct op de man af wat ze wil! ik raad je ook aan om als je nog iets met haar wil de vriendschap te minderen. Ik snap dat je dat moeilijk vindt, maar je kunt bijna geen vriendschap hebben op deze manier -denk ik-. Ze houdt je aan t lijntje want ze weet blijkbaar toch dondersgoed dat je meer met haar wil. (begrijp ik uit je vrehaal)
Ik zou zeggen, neem een tijd afstand van elkaar en laat je niet steed weer inpakken door haar, en haar jou hoop geven........ ook al is dat moeilijk. Als je wat losser van dr bent gekomen kun je makkelijker weer gewoon !!!! vrienden worden, en naar andere meiden kijken die wel oprechte moeite voor je doen!!
  zondag 2 februari 2003 @ 16:49:19 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8238802
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:43 schreef sabientje het volgende:
vraag haar direct op de man af wat ze wil! ik raad je ook aan om als je nog iets met haar wil de vriendschap te minderen. Ik snap dat je dat moeilijk vindt, maar je kunt bijna geen vriendschap hebben op deze manier -denk ik-. Ze houdt je aan t lijntje want ze weet blijkbaar toch dondersgoed dat je meer met haar wil. (begrijp ik uit je vrehaal)
Ik zou zeggen, neem een tijd afstand van elkaar en laat je niet steed weer inpakken door haar, en haar jou hoop geven........ ook al is dat moeilijk. Als je wat losser van dr bent gekomen kun je makkelijker weer gewoon !!!! vrienden worden, en naar andere meiden kijken die wel oprechte moeite voor je doen!!
Dat is inderdaad behoorlijk moeilijk aangezien we elkaar alles vertellen...en ze weet inderdaad dondersgoed wat ik wil ...we hebben wel is een tijdje afstand genomen (meer dan 1 keer zelfs...) maar toch kwamen we weer bij elkaar en werd alles weer zoals vroeger...je valt snel weer terug in wat je had, eigenlijk zegt dat wel iets over onze vriendschap (die is dus heel goed)...maar dat ik meer met haar wil is kut voor mij (voor haar niet echt)
  zondag 2 februari 2003 @ 17:34:59 #16
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_8239570
Vertel haar dat je het vervelend vind dat ze jouw weer hoop geeft door die fotos en haar gedrag. Vanaf daar kan je toch weer verder praten...
Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  zondag 2 februari 2003 @ 17:39:11 #17
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8239636
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:34 schreef Stoei-poes het volgende:
Vertel haar dat je het vervelend vind dat ze jouw weer hoop geeft door die fotos en haar gedrag. Vanaf daar kan je toch weer verder praten...
Ja dat zou kunnen ja...maar weet je wat het ook is......hoop is natuurlijk altijd leuk...en die foto's ook en haar gedrag enzo...daarom vind ik het moeilijk om zoiets te zeggen want dan gaat ze me anders behandelen dan dat ze nu doet, terwijl ik dit natuurlijk heel leuk vind allemaal (alleen dat er nix meer gebeurd dan dit is vervelend)...maar de aandacht die zij mij geeft is ook leuk als je begrijpt wat ik bedoel.......ik wil dat niet kwijt
pi_8239657
Dan zul je er bij neer moeten leggen dat het niets word . Zolang je daar niet bij neerlegd , komt er ook een steeds grotere druk op de vriendschap te staan .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8239729
quote:
vraag haar direct op de man af wat ze wil!
Het is in elk geval duidelijk wat ze niet wil. Namelijk een relatie met de topicstarter. Ze weet immers dat ze maar met dr vingers hoeft te knippen om dat te krijgen, maar ze doet het niet. Zou voldoende moeten zijn.

Het lijkt op een afstoot/aantrek spelletje. Ze geniet kennelijk van de gedachte dat er iemand is die haar wil. Het plaatst haar in een positie waarin ze haar macht kan laten gelden. Ze kan je afstoten en aantrekken at will. De vraag is of jij je daarvoor laat gebruiken in ruil voor het type aandacht dat ze je geeft als ze je wil aantrekken. De prijs die je dan betaalt is namelijk de rotmomenten die je beleeft als ze je weer ns afstoot.

No win situation, maar aan het eind is de keus aan jou. En zodra je die keus gemaakt hebt, is haar 'macht' definitief teneinde.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 2 februari 2003 @ 17:46:22 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8239748
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dan zul je er bij neer moeten leggen dat het niets word . Zolang je daar niet bij neerlegd , komt er ook een steeds grotere druk op de vriendschap te staan .
Inderdaad...er is altijd veel druk op onze vriendschap..dan krijgen we op een gegeven moment ruzie, komt alles eruit....en dan is de druk eraf....maar omdat alles dan weer goed is en we gewoon weer verder gaan op oude voet, wordt de druk weer hoger en krijgen we uiteindelijk weer ruzie....en dat herhaalt zich zo, geen fijne vriendschap dus als je het zo bekijkt.......ik denk dat ik me er inderdaad maar bij neer moet leggen......maar misschien dat er ooit nog wat gebeurd....dat hoop ik

edit: Argento heeft eigenlijk heel goed gelijk....t'is een groot spel voor haar...en het zijn inderdaad de momenten dat ik me kut voel, als ze me weer is afstoot....en ik voel me goed als ze me weer aantrekt (zoals nu)..

quote:
De vraag is of jij je daarvoor laat gebruiken in ruil voor het type aandacht dat ze je geeft als ze je wil aantrekken. De prijs die je dan betaalt is namelijk de rotmomenten die je beleeft als ze je weer ns afstoot.
Mooi gezegd maar je zei dat de afloop bij mij ligt....ik heb niet echt een keus....ik kan haar toch niet krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 02-02-2003 17:51]

zondag 2 februari 2003 @ 17:53:31 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8239881
mja hiero hetzelfde probleem, alleen heb ik het es al recht in haar gezicht gezegd da ze nie zo om de dingen hen moet draaien, en gevolg was beetje heftig maar ik was al wel wa meer duidelijk

suc6 dr mee!

put
your
clothes
on!
  zondag 2 februari 2003 @ 17:56:24 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8239931
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:53 schreef Jerruh het volgende:
mja hiero hetzelfde probleem, alleen heb ik het es al recht in haar gezicht gezegd da ze nie zo om de dingen hen moet draaien, en gevolg was beetje heftig maar ik was al wel wa meer duidelijk

suc6 dr mee!

Ik heb inderdaad ook vaak gevraagd of ze is een keer duidelijk wou zijn...inderdaad altijd ruzie daarna ....leuk als je eraan terugdenkt (doe ik vaak met haar )
Bedankt....en de rest ook bedankt voor de reacties

Dan nog wat...dit jaar ga ik weer met haar en haar school (mijn oude school) op skireis...ben benieuwd hoe het dit keer gaat over 3 weken weet ik het....maar ik zal proberen dit keer geen ruzie te maken

zondag 2 februari 2003 @ 17:58:16 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8239967
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad ook vaak gevraagd of ze is een keer duidelijk wou zijn...inderdaad altijd ruzie daarna ....leuk als je eraan terugdenkt (doe ik vaak met haar )
Bedankt....en de rest ook bedankt voor de reacties

Dan nog wat...dit jaar ga ik weer met haar en haar school (mijn oude school) op skireis...ben benieuwd hoe het dit keer gaat over 3 weken weet ik het....maar ik zal proberen dit keer geen ruzie te maken

als ze weer een soort intiemere toenadering zoekt, moet je afslaan en vragen waarom! tis ff moeilijk omdat het natuurlijk verleidelijk is, maar als ze een spelletje zou spelen, geef je tenminste niet toe, en je kgijt waarschijnlijk meteen de reden waarom ze het wilt
put
your
clothes
on!
  zondag 2 februari 2003 @ 18:00:21 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8240007
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als ze weer een soort intiemere toenadering zoekt, moet je afslaan en vragen waarom! tis ff moeilijk omdat het natuurlijk verleidelijk is, maar als ze een spelletje zou spelen, geef je tenminste niet toe, en je kgijt waarschijnlijk meteen de reden waarom ze het wilt

Dus als we bijvoorbeeld weer op het punt komen van een intiem iets...massages ofzo of een extra kusje (omdat ze me lekkere kusjes vindt geven ), moet ik eigenlijk gewoon vragen waarom ze dat wil?
pi_8240062
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dus als we bijvoorbeeld weer op het punt komen van een intiem iets...massages ofzo of een extra kusje (omdat ze me lekkere kusjes vindt geven ), moet ik eigenlijk gewoon vragen waarom ze dat wil?

JA! inderdaad! laat dus niet over je heen lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')