SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Zit LEGO Ninjago te spelen met de kleinequote:Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Zo hehe, kan eindelijk spelletje gaan spelen
Oh dat kan ik ook nog wel eens aanslingerenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik slinger denk ik zo weer Rollercoaster tycoon aan...
Ben benieuwd of we hier ook nog sneeuw gaan zien deze winter.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Gingen net even lekker stukje door het bos lopen, begint het toch ineens hard te sneeuwenZag eruit als een sneeuwpop.
Nu tomatensoep aan het maken voor vanavond en dan weer lekker onder m'n dekentje op de bank
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2022 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Gingen net even lekker stukje door het bos lopen, begint het toch ineens hard te sneeuwenZag eruit als een sneeuwpop.
Nu tomatensoep aan het maken voor vanavond en dan weer lekker onder m'n dekentje op de bank
Nou hier is het ook meer uitzondering dan regel en ik woon op 515m.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we hier ook nog sneeuw gaan zien deze winter.
Jij hebt het in ieder geval sneller binnen handbereikquote:Op zondag 9 januari 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hier is het ook meer uitzondering dan regel en ik woon op 515m.
Wat heeft die flapdrol nu weer gedaan?quote:
PIet kan beter iets anders gaan doenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
November: we krijgen te maken met een extreem koude winter
Vorige week: vooruitzicht kans op winterweer erg klein
🤡
https://www.ad.nl/politie(...)haar-adres~a95ee6fd/quote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heeft die flapdrol nu weer gedaan?
Topquote:Op zondag 9 januari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
November: we krijgen te maken met een extreem koude winter
Vorige week: vooruitzicht kans op winterweer erg klein
🤡
adres en kadaster gegevens van kaag op twitter geknaldquote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heeft die flapdrol nu weer gedaan?
Wat een boef.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
adres en kadaster gegevens van kaag op twitter geknald
Normaal belachelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
adres en kadaster gegevens van kaag op twitter geknald
Uitkering van luie Willem stopzetten. opgelost.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normaal belachelijk.
Maar de docu van Kaag liet ze haar eigen huis van binnen en buiten filmen, dus ze maakt er geen geheim van waar ze woont.
Toch moet Engel maar eens opbokken of met een echte openbaring komen van buitenlandse connecties (omkoperij) van Kaag, want haar mag ik ook niet.
hij heeft toch een dansschool?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitkering van luie Willem stopzetten. opgelost.
Adres van Kaag is al een tijdje bekend toch? Is in het nieuws geweest welk Funda huis ze heeft gekocht.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normaal belachelijk.
Maar de docu van Kaag liet ze haar eigen huis van binnen en buiten filmen, dus ze maakt er geen geheim van waar ze woont.
Toch moet Engel maar eens opbokken of met een echte openbaring komen van buitenlandse connecties (omkoperij) van Kaag, want haar mag ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |