Dan zijn echt all Nederlanders door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat tokkiehoofd Dennie ook een run neerzetten vandaag?
Danny Jansen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van iedereen die er nog in zit, is t qua NLers alleen nog voor Olde Kalter spannend
Die is met 3 punten wel zeker. Jimmy van Schie mag wel nog vrezen dat ie t dankzij de middagploeg niet haaltquote:
Oh ik dacht dat er nog wel meer bij zouden komen, dus Benito is ook zeker. Dan gaat mijn vorige post niet op.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is met 3 punten wel zeker. Jimmy van Schie mag wel nog vrezen dat ie t dankzij de middagploeg niet haalt
Gaan er ook nog 8 tussenuit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog wel meer bij zouden komen, dus Benito is ook zeker. Dan gaat mijn vorige post niet op.
Rip Porteloquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Frosty the throwman niet terug op de tour, Barrie jichtvoet evenmin
Mijn oog viel op Jamie Caven. Ook uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paul Hogan definitief uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |