Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Jim McEwan staat 107 te gooien en dreigt te verliezen van Chris Quantock in de decider.
Wat dacht je van Kumar die vanuit Dubai op en neer is gekomen om ook weer kansloos te verliezenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Portela er ook weer uit, met zijn flutgemiddeldes.
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakken
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 10 januari 2022 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.
Kwam een paar jaar geleden ver op de UK open. Die keer dat het zo gesneeuwd had dat de helft niet kwam opdagenquote:
Bedoel je niet Robert Owen?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Kwam een paar jaar geleden ver op de UK open. Die keer dat het zo gesneeuwd had dat de helft niet kwam opdagen
Richie Burnett en John Part die op 1 dag een tourcard pakten. Wat een dagquote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
In 2017 een tourkaart gewonnen lees ik nu.
https://dartfreakz.nl/blo(...)ier-dagen-overzicht/
Ik ben een kenner.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Over paar jaar zien we ieder toernooi de namen Bennett en Littlerquote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ulrich Jansen - Gheorghe Calagiu is ook puur genot
Die Roemeen haalt met een 33-dartleg zijn gemiddelde omhoogquote:Op maandag 10 januari 2022 15:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ulrich Jansen - Gheorghe Calagiu is ook puur genot
Brian Raman idem dito.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Leonard Gates is wel een dark horse voor een tourkaart.
Madars Razmaquote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.
2 puntjes in totaal nu. Mag nog wel aan de bak morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat deed van trijp gisteren? Vandaag n dramatische beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |