Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze er nu uit was gegaan was dat een vrij reëel optie geweest. Je kan daar ook zo tegen een random aanlopen die 100+ smijt morgen en dan was het al adios geweest.
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.
Zie jij ook wat die vervelende Braziliaan gooit?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweest
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje sneu ja dat je alleen met hoop drank rustig normaal kan smijten
Mega probleem lijkt me dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is de zoon van Vindaloo een geweldig potje tegen Sherrock aan het smijten
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef spleeh het volgende:
De Richardsons hebben geen angst voor vrouwen
Probleem met dubbels vermoedelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Joshua staat nu weer 83 gemiddeld te gooien en 4-1 achter. (lol)
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig
Dragutin Horvath
Jens Ziegler
Bent Lambersten
Duits dagje.
Fase 1 lekker belangrijk. Fase 2 genotquote:Op maandag 10 januari 2022 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |