Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.quote:
De haarlijn van die helemaal rechts. @Koffieplanterquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.
[ afbeelding ]
Veel werk aan de winkel haha.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De haarlijn van die helemaal rechts. @:Koffieplanter
Komt nooit meer goed, ofwel?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://dartfreakz.nl/blo(...)-justin-van-tergouw/
Het grootste talent van Nederland en hij heeft pijn aan z'n rug. Bedankt Masterdarts.
Alan Norris met nul punten (mogelijk) is wel heel pijnlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Daar gaan weer kansloze droompjes in duigen vallen vanaf morgen
Wat een geweldige groepquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.
[ afbeelding ]
Frankgod. Onze oude cafebaasquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel doorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef The_Undertone het volgende:
Raman er uit, die zal he tnog moeilijk krijgen zeker?
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef The_Undertone het volgende:
Raman er uit, die zal he tnog moeilijk krijgen zeker?
Hij gaat Enrico Roessing voorbij op de Ranking , wat een held.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |