toeval bestaat nietquote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Hey, wij hebben precies dezelfde tuin-gel-branders.
Komt wel erg dichtbij zo
Als je goed leest ook niet mijn soort mens, maar door haar irritante uitstraling en rotkop, brengt ze een beetje roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissen
het naar het toe trekken van dingen
niet mijn soort mens zeg maar
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!quote:
Zelfs Peter is mannelijker dan Salar dus is geen al te hoge barquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bijquote:
pics or it didn't happenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga snel een roze huispak kopen!
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehaktquote:
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.
zelfde als een cis genderquote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
Michel was een kerel, Salar een wijfquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Salar is echt een beetje de Michel met een kruising tussen Emil en Huub dit jaar.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is een X gender. Houd het niet allemaal meer bij
Eensquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Da's als je als man of vrouw gewoon normaal doetquote:
tobias lijkt voor nu te braafquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is een soort Michel. Kan met iedereen en is echt groepsgezind en dan nog een leuk dingetje.....tis een knappert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |