Lekker patatje en hamburgertje.....wat zullen de bewoners smullen. Of rijst met rul gehakt en pindakaas.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:21 schreef Whuzz het volgende:
Dikke bakken gehakt?
Einde karigheid dus? Of moeten ze nu een week lang gehakballen eten
Wie is dat?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:23 schreef Jockari het volgende:
Soms moet ik hier aan denken ...
[ afbeelding ]
Die linker is Rambo. Die rechter ken ik nietquote:
Maar toch meer look-a-like dan Sylvester Stallone (Rambo)quote:Op zondag 9 januari 2022 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, hele vage gelijkenis, maar niet alsof ze familie zouden zijn ofzo.
Als het 1 zak per dag voor allemaal is, is het alsnog karigquote:Op zondag 9 januari 2022 13:24 schreef engine het volgende:
Gehakt netjes georganiseerd voor de hele week
quote:Op zondag 9 januari 2022 13:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die linker is Rambo. Die rechter ken ik niet
Zes zakken en nog een portie voor vandaag. Het is niet bijzonder veel inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Als
[..]
Als het 1 zak per dag voor allemaal is, is het alsnog karig
ja het is toch ook schandalig hoe ze als een dictator die keuken probeert de dominerenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Tobias en Vera aan het klagen over Kitty's keuken-dominantie
Vera maakt er wel een dagtaak vanquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Vera alleen tegen Kitty is geen partij. Dus gaat ze de jongens mee proberen te krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben zo klaar met haar Zeg het dan gewoon. Je hebt een grote bek en je weet wat je wilt zeg het verdorie dan. Dat geroddelquote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Trek je bek dan open Vera! Lekker achter iemands rug om klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |