abonnement Unibet Coolblue
pi_203263992
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de rechtse :')
Ook qua prijzen komt het wel overeen als je het dollarteken vervangt door een euroteken.

Die linkse zou ik als 'goedkoop' bestempelen.
Cindy De Vuyst
  woensdag 19 januari 2022 @ 00:27:25 #152
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203264056
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het beste is om het te verspreiden. Dan boeit het niet echt mocht het ooit zover komen dat er 1 account gehacked wordt. En er zijn maar 300 accounts gehacked van de 10 miljoen. De kans is groter dat je sterft door de hitte. Haal wiskunde erbij ipv gevoelens.
En hou het gros van je portfolio en hodls gewoon lekker op een hardware wallet zoals Ledger.

Dus in eigen beheer, zoals crypto bedoeld is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203264450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En hou het gros van je portfolio en hodls gewoon lekker op een hardware wallet zoals Ledger.

Dus in eigen beheer, zoals crypto bedoeld is.
Ja en nee.
Hodl leuk op de wallet .
Maar dat is dood crypto
Leen je het uit krijg je weer terug met renten

Waar Crypto voor bedoelt is was leuk maar het werkt niet als je er niks aan kan verdienen .
Wat nu dus wel gebeurt en juist sneller groeit en juist word geaccepteerd in de wereld.
pi_203264838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 01:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ja en nee.
Hodl leuk op de wallet .
Maar dat is dood crypto
Leen je het uit krijg je weer terug met renten

Waar Crypto voor bedoelt is was leuk maar het werkt niet als je er niks aan kan verdienen .
Wat nu dus wel gebeurt en juist sneller groeit en juist word geaccepteerd in de wereld.
Je kunt ook staken met Ledger
pi_203264946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En hou het gros van je portfolio en hodls gewoon lekker op een hardware wallet zoals Ledger.

Dus in eigen beheer, zoals crypto bedoeld is.
De kans is groter dat je je keys kwijtraakt dan dat je gehacked wordt op een exchange en je geld niet terugkrijgt.

En anders moet ik 50+ hardware wallets kopen omdat de meeste coins niet standaard op Ledger kunnen etc.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:12:13 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203264976
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De kans is groter dat je je keys kwijtraakt dan dat je gehacked wordt op een exchange en je geld niet terugkrijgt.

En anders moet ik 50+ hardware wallets kopen omdat de meeste coins niet standaard op Ledger kunnen etc.
Ligt eraan wat je ermee doet idd, ik zit vooral in BTC en ETH met de grote volumes voor de (erg) lange termijn. Die hou ik liever in eigen beheer (zoals BTC ooit bedoeld was, en dan gaat iedereen alsnog alles centraal beheren bij “banken” ;))

Verder to each his own natuurlijk, heb ook een deel op exchanges vanwege de voordelen die jij noemt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203265047
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De kans is groter dat je je keys kwijtraakt dan dat je gehacked wordt op een exchange en je geld niet terugkrijgt.

En anders moet ik 50+ hardware wallets kopen omdat de meeste coins niet standaard op Ledger kunnen etc.
Dat laatste valt toch wel mee, grootste deel kan prima op een Ledger.
Of heb je zoveel spannende (onbekende) coins?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_203265146
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:12 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ligt eraan wat je ermee doet idd, ik zit vooral in BTC en ETH met de grote volumes voor de (erg) lange termijn. Die hou ik liever in eigen beheer (zoals BTC ooit bedoeld was, en dan gaat iedereen alsnog alles centraal beheren bij “banken” ;))

Verder to each his own natuurlijk, heb ook een deel op exchanges vanwege de voordelen die jij noemt.
Ik snap wat je bedoelt. In het leven ga ik vaak uit van het concept "je bent vaak zelf je ergste vijand". Vaak genoeg meegemaakt dat ik passwords ben kwijtgeraakt. Je geld op heel veel verschillende plekken neerzetten is ook een soort decentrale oplossing ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203265174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:26 schreef Gremen het volgende:

[..]
Dat laatste valt toch wel mee, grootste deel kan prima op een Ledger.
Of heb je zoveel spannende (onbekende) coins?
Ik heb een stuk of 100 verschillende coins. Veel lowcaps die (nog) vrij onbekend zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:47:12 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203265175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt. In het leven ga ik vaak uit van het concept "je bent vaak zelf je ergste vijand". Vaak genoeg meegemaakt dat ik passwords ben kwijtgeraakt. Je geld op heel veel verschillende plekken neerzetten is ook een soort decentrale oplossing ;)
Klopt :) Belangrijkste is het correct bewaren van de recovery phrase. Die van mij liggen voor de helft bij mij in de kluis en de andere helft bij iemand anders, en vice versa.
Want ik zie mezelf ook zomaar die ledger verliezen hoor :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203265201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Klopt :) Belangrijkste is het correct bewaren van de recovery phrase. Die van mij liggen voor de helft bij mij in de kluis en de andere helft bij iemand anders, en vice versa.
Want ik zie mezelf ook zomaar die ledger verliezen hoor :D
Haha :D

Wel voorzichtig zijn dat je geen ruzie krijgt met diegene of er gebeurt iets met diegene en je mag niet bij de kluis.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:52:13 #162
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203265220
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Haha :D

Wel voorzichtig zijn dat je geen ruzie krijgt met diegene of er gebeurt iets met diegene en je mag niet bij de kluis.
Ja :+
Maar de kans dat dat gebeurt tegelijk met het verlies van mijn wallet is niet zo groot. Dus als dat zo ver is maak ik gewoon een nieuwe wallet en recovery phrase aan :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:56:54 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203266625
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Ga je lang mogen wachten :')
USDT stijgt/daalt niet mee met Bitcoin ofzo. Is gelinkt aan de dollar en die is vrij stabiel.
_O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 januari 2022 @ 11:04:53 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203266718
Nu ik zie hoe hard Mina staken gaat, heb ik spijt dat ik het niet veel eerder gedaan heb toen de opbrengsten hoger waren :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf woensdag 19 januari 2022 @ 11:06:56 #165
364681 over_hedge
pi_203266741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Klopt :) Belangrijkste is het correct bewaren van de recovery phrase. Die van mij liggen voor de helft bij mij in de kluis en de andere helft bij iemand anders, en vice versa.
Want ik zie mezelf ook zomaar die ledger verliezen hoor :D
Is toch ook niet handig. Als er met 1 van de 2 plekken iets gebeurt is alles weg. Terwijl als je het op 1 plek legt alleen maar als er iets met die plek gebeurt. Dus eigenlijk heb je nu alleen maar de kans verdubbeld?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:20:38 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203266876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Is toch ook niet handig. Als er met 1 van de 2 plekken iets gebeurt is alles weg. Terwijl als je het op 1 plek legt alleen maar als er iets met die plek gebeurt. Dus eigenlijk heb je nu alleen maar de kans verdubbeld?
Dat is alleen in het hypothetische geval dat ik tegelijkertijd ook mijn ledger kwijt raak.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:25:53 #167
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203267754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Ga je lang mogen wachten :')
USDT stijgt/daalt niet mee met Bitcoin ofzo. Is gelinkt aan de dollar en die is vrij stabiel.
:’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203268725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Dat is alleen in het hypothetische geval dat ik tegelijkertijd ook mijn ledger kwijt raak.
Als diegene die de halve password phrase heeft ruzie met je heeft, vervolgens je Ledger afpakt en in de sloot dumpt kan diegene alleen bestraft worden voor het stukmaken van je Ledger. Maar je bent in 1 klap al je geld kwijt.

De kans is best groot dat iemand in een dronken woedebui je phrase weggooit en tegelijk je Ledger stukgaat.

Of misschien bestaat je pw phrase al niet meer ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door firefly3 op 19-01-2022 13:40:16 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:55:23 #169
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203269025
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als diegene die de halve password phrase heeft ruzie met je heeft, vervolgens je Ledger afpakt en in de sloot dumpt kan diegene alleen bestraft worden voor het stukmaken van je Ledger. Maar je bent in 1 klap al je geld kwijt.

De kans is best groot dat iemand in een dronken woedebui je phrase weggooit en tegelijk je Ledger stukgaat.

Of misschien bestaat je pw phrase al niet meer ;)
Je hebt helemaal gelijk. Nu moet ik gaan investeren in een bankkluisje oid. Bedankt hè :+
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203269129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Nu moet ik gaan investeren in een bankkluisje oid. Bedankt hè :+
O-)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203270451
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb een stuk of 100 verschillende coins. Veel lowcaps die (nog) vrij onbekend zijn.
Maar over het algemeen beginnen die als tokens op eth, bsc, solana, avax, cosmos enz. Die tokens kan je gewoon in de app wallet van die chain bewaren en de transacties sign je dan ook met bijvoorbeeld de eth of bsc app. Ik ben nog nooit iets tegengekomen wat je niet kan opslaan op een ledger
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:29:29 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203270526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb een stuk of 100 verschillende coins. Veel lowcaps die (nog) vrij onbekend zijn.
lol 100 coins

hoe hou je dat bij dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203271141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef Gremen het volgende:

[..]
Maar over het algemeen beginnen die als tokens op eth, bsc, solana, avax, cosmos enz. Die tokens kan je gewoon in de app wallet van die chain bewaren en de transacties sign je dan ook met bijvoorbeeld de eth of bsc app. Ik ben nog nooit iets tegengekomen wat je niet kan opslaan op een ledger
Ik wacht meestal totdat ze nét groot genoeg zijn dat ze op een exchange staan. Daar laat ik het.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203271162
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:29 schreef fathank het volgende:

[..]
lol 100 coins

hoe hou je dat bij dan?
De coins waar ik het meeste in heb zitten weet ik uit mijn hoofd waar ze ongeveer staan, maar hier en daar laat ik nogal wat rondslingeren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:13:43 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203271199
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De coins waar ik het meeste in heb zitten weet ik uit mijn hoofd waar ze ongeveer staan, maar hier en daar laat ik nogal wat rondslingeren.
en de koers? En technische ontwikkelingen en eventuele rug pulls?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')