Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
Je kan cursussen zeemeerminzwemmen volgen overigens
Je krijgt de traditionele zeemeerminstaart, en leert daar mee zwemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Kan ook in Utrecht (De Kwakel)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter gedaan hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dit optreden vind ik vooral nogal ongemakkelijk, ze staat daar maar wat zenuwachtig te wiebelen
Meet idee?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je krijgt de traditionele zeemeerminstaart, en leert daar mee zwemmen.
Je krijgt een staart om beide benen en gaat vervolgens zwemmen. Als je goed bent kan je prof wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het vooral ja. Het nummer is niet eens zo slecht in vergelijking met veel anders wat we vanavond voorbij zagen komenquote:
Wacht maar tot de karaokequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter gedaan hebben
Ik blijf dat echt dé hel vinden hoor dat schakelen steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen multitasken later in het ESF seizoen, als er 3 a 4 voorrondes gelijk bezig zijn.
Ik hoor vooral Engels nuquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Volgens Wikipedia is dit Servisch ipv Bosnisch
Eerst de Karaoke en weer sjoelen. Een extra keer het ESF bordspel zou ik ook niet erg vinden (maar ik geloof dat ik ook niet echt de doelgroep voor zeemeerminzwemmen ben)quote:
Schakelen? Gewoon meerdere schermen naast/boven elkaar open en op het juiste moment unmuten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik blijf dat echt dé hel vinden hoor dat schakelen steeds
Jaaaaaaaa bordspel nog een keerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eerst de Karaoke en weer sjoelen. Een extra keer het ESF bordspel zou ik ook niet erg vinden (maar ik geloof dat ik ook niet echt de doelgroep voor zeemeerminzwemmen ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |