en daarmee beter dan de nummersquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik begin de postcards wel te waarderen op een artsy-sort-of-way. In ieder geval niet saai
Haha ja jij snapt 'mquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en daarmee beter dan de nummers
Loreen stond op 1. Dat is dit jaar 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stonden daar überhaupt wel nummers in ouder dan vijf jaar?
Uitzondering op de regel enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Loreen stond op 1. Dat is dit jaar 10 jaar geleden
Passen niet bij de coupletten, op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind vooral de refreinen het wat verpesten. Zo zeurderig meteen
Ja eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Passen niet bij de coupletten, op de een of andere manier.
Haha die van Amen was briljantquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Met dit soort nummers van Israel hoor ik toch het commentaar van Paul de Leeuw in m'n hoofd
Ik zie Sieneke hier zo een Nederlandse versie van opnemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik best oke. Beetje een verademing
Eens, maar ik heb te veel vergelijkingsmateriaal uit andere jaren..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik best oke. Beetje een verademing
Zilveren jurkjes zouden later nog héél populair worden!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wel weer even iets heel anders uit Zweden!
TANSENquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Zilveren jurkjes zouden later nog héél populair worden!
Laat ze het in Estland niet horen. Ze maken zich daar nogal zorgen om het gedrag van de grote buur.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Linda Wagemakers was haar tijd dus eigenlijk ver vooruit?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |