Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty zegt net dat er tijdens de eerste uitzending toen zij naar binnen ging, er een condoom uit haar koffer werd gehaald en grapje over werd gemaakt maar Kitty had die er niet in gedaan zegt ze net, dus de productie gedaan of zo.
jaja... het is gewoon een oude snoeperd die op jacht isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty zegt net dat er tijdens de eerste uitzending toen zij naar binnen ging, er een condoom uit haar koffer werd gehaald en grapje over werd gemaakt maar Kitty had die er niet in gedaan zegt ze net, dus de productie gedaan of zo.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:42 schreef mario390 het volgende:
dat klopt toch helemal niet
dat grace weg sercan huilte
bringen ze weer alles in
foute positie![]()
Ik vind het sowieso onzin om er de eerste twee weken iemand uit te smijten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
of ze mogen beiden blijven, dat hoop ik nog steeds
De bewoner die moet vertrekken graagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
we mogen beslissen wie er boodschappen mag doen
Hell yeahhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.
"Oh... hihihihihihihihi dat is niet van mij hooorrrrrrr"![]()
Kitty hoopte gewoon dat een lekkere vent dat roze pakje van d'r kont zou scheuren.
broccoli en kipquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
We mogen de boodschapper kiezen__________!
je bedoelt wie bestellen werd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |