Ben in de UK geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:42 schreef Zoev het volgende:
Hoe gaat het met jullie kapsel nu de kappers gesloten zijn?
Al zelf aan je haren geknutseld of laten knutselen door een bekende?
Mijn haardos is nog onder controle te houden met gel.
Maar ik vrees het ergste als de kappers na 14 jan nog dicht blijven (ga ik wel vanuit met de besmettingsgraad van nu)
Dat heb ik nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alle ik de eerste lockdown heb ik mijn eigen haar met een tondeuse behandeld. Vooral ook omdat ik een dag nadat de lockdown inging een afspraak bij de kapper had.
Na drie weken zag het er toen echt niet meer uit, dus toen maar de tondeuse.
Vraag me af hoe mensen die illegale kappers vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:47 schreef Marsenal het volgende:
Een dag voor de lockdown toevallig geweest dus is nog helemaal prima. Heb wel een kapster die bereid is thuis langs te komen voor 25 euro en een kop koffie, dus ik maak me nog geen zorgen.
Bij de eerste lockdown was ik wel heel harig geworden, dat hoef ik niet meer.
Woon je op de wadden?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word echt razend als het dicht blijft
Iemand adresje voor thuiskapper of net over de grens?
@:haags
Die gaan dan je schaamhaar bijknippen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:11 schreef epicbeardman het volgende:
Persoonlijk match ik kapsters op tinder om mijn haren te laten knippen.
Je moet denken in mogelijkheden!
Of die laten zich betalen in natura.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:22 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Die gaan dan je schaamhaar bijknippen ?
Deze adverteerde op de kinderopvang als thuiskapster buiten lockdowns voor kinderen. Maar als je eenmaal haar een keer over de vloer hebt gehad bleek er meer mogelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef Zoev het volgende:
[..]
Vraag me af hoe mensen die illegale kappers vinden
Dit is geil @RamboDirkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Deze adverteerde op de kinderopvang als thuiskapster buiten lockdowns voor kinderen. Maar als je eenmaal haar een keer over de vloer hebt gehad bleek er meer mogelijk
Zo doe ik 't ook. Lekker geneukt en kapsel weer fresh. Top deal. En allemaal voor niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:11 schreef epicbeardman het volgende:
Op telegram zijn heel veel kappers actief
Persoonlijk match ik kapsters op tinder om mijn haren te laten knippen.
Je moet denken in mogelijkheden!
Tijdens woman on top de schaar op je kopquote:Op zondag 9 januari 2022 03:38 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zo doe ik 't ook. Lekker geneukt en kapsel weer fresh. Top deal. En allemaal voor niks.
Greoon je eigen kapper ff appen of ie langs kan komen. Volgens mij knipt vrijwel elke kapper gewoon door.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef Zoev het volgende:
[..]
Vraag me af hoe mensen die illegale kappers vinden
Dus eigenlijk zijn het gouden tijden voor de kappers. EN doorwerken tegen een (zwart) netto loon ipv bruto EN overheidssteun krijgen.....dubbel verdienen dus.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Greoon je eigen kapper ff appen of ie langs kan komen. Volgens mij knipt vrijwel elke kapper gewoon door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |