ja zie nu heb je ook teruggekijkt van kristoff enquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
Vera
17 jaar en zwanger
vriend wilde dat ze het weg liet halen anders zou hij het uitmaken
heeft ze met 5 weken gedaan
daarna is het alsnog uit gegaan
ze zit nog steeds met die vraag
wat als
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zie nu heb je ook teruggekijkt van kristoff en
vera heftig verhalen
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef Clasientje het volgende:
Kitty wil dit allemaal alleen doen. Ze is bang dat hun haar niet meer nodig hebben in de keuken en snel weggestemd zou kunnen worden. Ze wilt dus een belangrijk bewoonster worden. Zodra er een echte kok komt zou ze die denk ik ook zo wegjagen uit de keuken.
jepquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.
Dus iedereen zou in de keuken kunnen staan
ik dacht dat ze Sercan leuk vondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nowel en Salar in slaapkamer in gesprek. Ze is gekwetst dat Kristof vindt dat ze geen aandacht voor hem heeft.
Ze vinden het allemaal wel best, deze rolverdeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.
Dus iedereen zou in de keuken kunnen staan
ja en deswegen heeft heet misschienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nowel en Salar in slaapkamer in gesprek. Ze is gekwetst dat Kristof vindt dat ze geen aandacht voor hem heeft.
Ze heeft hem genomineerd, dus aandacht genoeg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
raarrrrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
Dimi heeft gezegd dat de twee die hij zou nomineren er op zitten
weet ik ook niet, kwam er ook niet uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben nawel en salar het?
volgens mij één van de twee maar ik kan het ook verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
Dimi heeft gezegd dat de twee die hij zou nomineren er op zitten
Nawal zegt het netquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar Nouche zegt het net.
Ik heb het niet gehoord
nee denk dat Nawel een beetje para wordt van haar geheimquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Clasientje het volgende:
Kristof verliefd op Nawar nee noh geloof ik niet. Hij is gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |