eensquote:
Ja die vind ik ook allebei wel leuk. Tobias is prettig om naar te luisteren. Salar vind ik leuk omdat hij zo met het spel bezig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind trouwens even tussendoor Tobias wel leuk, hij is ook aardig zoals hij nu overkomt.
en Salar vind ik ook leuk
Doe ik hier thuis ook elke week, maar kan er geen geld mee winnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Joke43 het volgende:
Heb t idee dat kitty ingehuurd is. Wie loopt er anders vrijwillig een week in je joggingpak. Geen make up. En ook nog alles in huis doet. Eten koken. Wassen. Huishouden.
Noes lag gisteren aan de borst bij kittyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Nouche en Kitty gaan wel goed samen lijkt wel.
Gister al in de keuken samen bezig, nu weer de was
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Noes lag gisteren aan de borst bij kitty
bedoelde ook uiterlijk he hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook allebei wel leuk. Tobias is prettig om naar te luisteren. Salar vind ik leuk omdat hij zo met het spel bezig is.
ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Sercan nu
degene van Sensation white Belgie woont in Dubia
Sensation was allemaal van ID en T toch
Is er wel een livestream?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doe ik hier thuis ook elke week, maar kan er geen geld mee winnen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Noes lag gisteren aan de borst bij kitty
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Sercan wacht zijn executie af
(en ik heb de houtvoorraad gevonden)
Ja dat snap ik wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En maakt ze ook eigen pasta.shampoo? Eet ze dan ook elke dag broccoli met kip?
ja hij is wel ijdelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die Salar is zo verwijfd vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |