abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203090918
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP

pi_203090926
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende: [..] Die reisgenoot van me was obees en wel bijna twee meter lang. Vroeg er eens iemand hoe lang hij was en hoeveel hij woog. Dus ze kunnen zelf ook nogal onbeschoft zijn :D
Ik ben ook twee meter lang :{ Dat houdt me dan ook wel een beetje tegen. Zelfs mijn Thaise vriend vond mijn lengte erg imponerend :{
pi_203090929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar waarom stonden ze op en liepen ze weg? :{
Herrie. Eng. Druk. Er was soms ook een speciaal treinstel in de metro voor vrouwen, want dat schijnt nogal een probleem te zijn, handtastelijkheden in het OV. Dus wij netjes splitsen, mannen daar en wij daar. Zag er toch een Japanse man in ons roze treinstel. En wij wilden een beetje geinen van "hey hallo dit is voor vrouwen". In Nederland zou je dan gewoon even een beetje over en weer ouwehoeren of je krijgt een grote bek, maar deze man stapte bij de volgende halte uit.
Tap tap tap
pi_203090930
@UitStraling ze hebben Vulcans dus duidelijk op Japanners gebaseerd _O-
pi_203090937
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik ben ook twee meter lang :{ Dat houdt me dan ook wel een beetje tegen. Zelfs mijn Thaise vriend vond mijn lengte erg imponerend :{
Ze zullen wel onder de indruk zijn. Misschien willen ze met je op de foto.

Ik zou me meer druk maken om die kleine douches in de hotels. En de kleine stoelen in de bus.
Tap tap tap
pi_203090945
M'n reisgenoot naar China en Shanghai was ongeveer hetzelfde formaat als die in Japan maar die heeft geen rare blikken of opmerkingen gehad.
Ik ben ook enorm naar Aziatische maatstaven.
Tap tap tap
pi_203090984
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ze zullen wel onder de indruk zijn. Misschien willen ze met je op de foto.

Ik zou me meer druk maken om die kleine douches in de hotels. En de kleine stoelen in de bus.
Dat wordt wel een reis met hindernissen :{

Maar Japan _O_
pi_203090997
Vier jaar geleden zat ik nu in Siena. Bedankt facebook :')
pi_203091008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling ze hebben Vulcans dus duidelijk op Japanners gebaseerd _O-
Ja man......kan ook niet zeggen dat ik een land meer fascinerend vind, zoveel gekke dingen meegemaakt daar joh, zoveel vriendelijkheid ook en alles totaal anders en opzienbarend, alsof je op een andere planeet bent, alleen al boodschappen doen daar in de supermarkt is een avontuurtje met wel iets geks, voelde me daar als een vis in het water omdat ik iedere minuut wel in een gekke situatie terecht kwam, me like.

Maar ook gewoon behulpzaam, keer een lekke band gehad met mijn fietsje in de vroege ochtend, denk dat er wel dertig bejaarde Japanners me hielpen die band te plakken midden op straat, ze maken zich graag behulpzaam, in supermarkten staan ook vaak oudjes op je fiets te passen of lopen met je mee om te helpen zoeken wat je zoekt, of gewoon om trots wat Engelse woordjes te leren kennen.
pi_203091060
Alleen al van het standaard diepe buigen en goedemorgen roepen strak in uniform van de conducteur als die de Shinkansen coupe binnenkomt krijg ik kippenvel _O_
pi_203091082
_O_ _O_ _O_

Ok, als covid weg is, ga ik boeken :Y
pi_203091116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
_O_ _O_ _O_

Ok, als covid weg is, ga ik boeken :Y
Please do :Y
pi_203091146
Meeste indruk op me maakte nog wel dat oudjes zich beschikbaar stellen om de radioactieve troep van Fukushima op te ruimen "Ja wij hebben toch nog maar een paar jaar en zijn verder niet zo nuttig meer dus gun ons deze kans en voordat we kanker krijgen van de radioactiviteit zijn we toch al overleden"

Daar zit iets prachtigs in vind ik en dat vind je alleen daar, onze helden hier heten Donnie of Snollebolleke :)
pi_203091188
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
Meeste indruk op me maakte nog wel dat oudjes zich beschikbaar stellen om de radioactieve troep van Fukushima op te ruimen "Ja wij hebben toch nog maar een paar jaar en zijn verder niet zo nuttig meer dus gun ons deze kans en voordat we kanker krijgen van de radioactiviteit zijn we toch al overleden"

Daar zit iets prachtigs in vind ik en dat vind je alleen daar, onze helden hier heten Donnie of Snollebolleke :)
Ja, dat was wel indrukwekkend :Y
pi_203091235
Zo. de halve bakkerij leeg gekocht
pi_203091274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
je krijgt bitterbal op bezoek?
pi_203091371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:08 schreef mschol het volgende:

[..]
alsjeblieft niet
pi_203091381
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:08 schreef mschol het volgende:

[..]
Want je kan alleen vreten met Bal dr bij? :')
pi_203091415
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
Dat was broodnodig?
Zonder wrijving geen glans
pi_203091421
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:24 schreef Haags het volgende:

[..]
Dat was broodnodig?
:Y gingen als warme broodjes over de toonbank mn tas in
pi_203091492
Ik had vanmorgen pannenkoeken bij gebrek aan brood :9
pi_203091525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:31 schreef Puala het volgende:
Ik had vanmorgen pannenkoeken bij gebrek aan brood :9
:9

toch wel een gemis dat ze paptaarten hier niet kennen :9~ |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')