SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga je niet meer vanaf komen.
Dit gaat toch blijven hangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ik
DIE IS NIET KAAL.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Een ornataquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu in zijn schuurtje een kuisheidsgordel in elkaar aan het lossen.
Over een paar jaar staat ze hier op het podiumquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
Sloten drank op en de ergste beelden zijn al in zijn hersenen gaan wonen, gaat vast goedkomen allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheidquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Ja, dit is nog vrij tam.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |