😂 Komen we vast nog achterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:47 schreef Burner82 het volgende:
Allemaal lekker naar de pillenbar(Ben toch benieuwd wie welke medicatie heeft...)
Hey Whuzzquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
Tobias: "Je gaat toch niet in trainingspak uit eten!?"
Hmm, zou een kittypak wel kunnen?
Kittypak zou nog wel kunnen een kittig pakje daarin tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
Tobias: "Je gaat toch niet in trainingspak uit eten!?"
Hmm, zou een kittypak wel kunnen?
Vanmorgen al onder de douche geweest hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:16 schreef WickyChicky het volgende:
Zie kitty ook nooit douchen of ondergoed change of whatever. Heeft ze tandjes wel al gepoetst vandaag, of deze week? Dag 9 vandaag
Ze doucht wel dagelijks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:16 schreef WickyChicky het volgende:
Zie kitty ook nooit douchen of ondergoed change of whatever. Heeft ze tandjes wel al gepoetst vandaag, of deze week? Dag 9 vandaag
EEn dag broccoli gaat wel maar meer dan een week komt je toch echt de strot uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik 100 dagen broccoli en kip eten. Ik denk dat ik daarna nooit meer broccoli en kip zou eten
Dit vraag je voor een vriend?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het kittypak ooit wel van haar lijf geweest
Broccoliquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik 100 dagen broccoli en kip eten. Ik denk dat ik daarna nooit meer broccoli en kip zou eten
Alleen Kitty? En de rest niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ze de koffers hadden gehad. Had Kitty de hele dag in de hottub zitten.
Het is alleen lekker in soepvormquote:
vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Tobias had toch ook geen koffer? hoe komt hij aan die elektrische tandenborstel
en dit gesprek was net ook geweest toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |