abonnement Unibet Coolblue
pi_203161638
Kevin McCarthy is aan de beurt:

twitter

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 12-01-2022 23:11:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203163307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Agossie, Trump's tere gevoelens werden beschadigd door die gemene vragen!
Wat een snowflake.

Wat een verschil met Fox News. Daar hebben ze altijd moeite om een eind aan het gesprek te maken en hier maakt hij er zelf voortijdig een eind aan _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203163819
McConnell die 4 jaar lang zweeg over Trump's rants:

twitter
  donderdag 13 januari 2022 @ 01:11:46 #54
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203163954
quote:
81s.gif Op donderdag 13 januari 2022 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
McConnell die 4 jaar lang zweeg over Trump's rants:

[ twitter ]
Wie luistert er nog naar die demente malloot, die zijn partij uit zijn handen heeft laten glippen in de handen van een griftende despoot?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_203164006
Reminder: Wallace vroeg McCarthy of hij met Trump overlegd heeft voor hij zijn visie op J6 drastisch veranderde wat witness tampering is.

twitter

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 01:32:40 ]
pi_203164144
Daar issie dan:

twitter

Opiniestuk van Obama:

twitter

Geen Republikein die daarmee gaat instemmen natuurlijk, die hebben helemaal niks met stemrechten :N

En nog minder met successen van de Democraten op dit soort populaire thema's bij de meerderheid van de bevolking. Krijgen ze nog meer stemmen :'(

En blijkbaar reden voor Sen. Joni Ernst om er 'grappig' over te doen:

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 04:43:19 ]
pi_203164173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:55 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik heb er ook naar geluisterd. Dit is toch een duidelijke vorm van meineed?
[ twitter ]
Het lijkt me heel noodzakelijk uit te vinden wie dit georganiseerd heeft en wie ermee akkoord zijn gegaan en ervoor getekend hebben. Niet alleen in de betreffende staten zelf, maar ook door de federale overheid.
Het valt trouwens wel op dat alle nepformulieren op het echte formulier van Wisconsin lijken, inclusief de sterretjes en de stukken omkaderde tekst.
Het is gewoon fraude/ vervalsing van officiele papieren.

En van de zelfbenoemde 'electors' :|W

twitter

Hij wil ook al niet vertellen of hij daarvoor benaderd is/ contact met anderen over heeft gehad maar ik hoorde bij Maddow dat dit n van de punten is waar de J6 Commissie Mark Meadows over wilde ondervragen. Zij hebben daar nl emails van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 06:23:31 ]
pi_203164227
Voorspelbaar:

twitter

twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 06:01:33 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 06:45:00 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203164424
Fight! Fight! Fight!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 11:23:13 #60
3928 Ulx
pi_203167008
Draadje over hoe Schumer de filibuster wil omzeilen.

twitter

Het zou Manchin en Synema dwingen tegen de wet te stemmen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 12:04:38 #61
3928 Ulx
pi_203167633
En nog een artikel over Vieze Mattie.

twitter
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:30:22 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203171023
Wel mooi hoe de boostervaccins de republikeinen weer mooi splijten
https://www.rollingstone.(...)ine-booster-1283204/
pi_203171703
https://eu.usatoday.com/s(...)ity-vote/9185565002/

Obama vindt het ook tijd worden voor het einde van de filibuster.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 20:49:46 #64
3928 Ulx
pi_203175804
twitter

Brandon gaat los.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 00:30:12 #65
3928 Ulx
pi_203179578
https://edition.cnn.com/2(...)takeaways/index.html

quote:
It destroys, once and for all, the talking point from those downplaying the events of January 6 that the attack on the Capitol wasn't an insurrection because nobody has been charged with sedition.
[..]
One of the most debated questions about January 6 has been over how much planning there was to invade the Capitol.
Thousands of Trump supporters breached Capitol grounds, and a couple thousand got inside the building. But was there a plan? And who knew about the plan?
It's clear from court filings that for many of the rioters, there was no organized plan. But that's not the full story. The sedition case against the Oath Keepers highlights that there were hardened groups of alleged criminals within the mob that essentially planned for war.

Rhodes, the Oath Keepers' leader, is quoted as telling his supporters that they should prepare for a "bloody" operation and that they would need to "fight" in a "war."
One defendant allegedly took an early November trip to Washington to conduct recon for an upcoming "op." Communications about the "bloody" "fight" and "revolution" were accompanied by logistical planning, prosecutors alleged, with defendants discussing obtaining and bringing weapons to the Washington area.
It could have been worse

The indictment provided yet another reminder that January 6 could have been so much worse.
Shortly after getting inside the Capitol, one group of Oath Keepers tried to make a coordinated move on the Senate chamber, seemingly as if they were executing a mission. According to the indictment, they "tried to push their way through" a line of police, but the officers "forcibly repelled their advance." (Other rioters eventually breached the Senate floor and gallery.)
Prosecutors added more details of how the Oath Keepers allegedly stockpiled weapons at a nearby hotel in Virginia, just in case they needed to deploy a "quick reaction force" into DC.

The charging documents say one defendant, Joshua James, got a message from a friend saying, "I have friends not far from DC with a lot of weapons and ammo if you get into trouble." James replied, "that might be helpful, but we have a s***load of QRF on standby with an arsenal."
Rhodes also amassed weapons and other gear on his way to Washington, DC, before January 6, prosecutors said. He allegedly bought a rifle, a magazine, and other firearms equipment, including sights, mounts, triggers, slings, and an optic plate. Rhodes was on the Capitol grounds on January 6 but hasn't been accused of entering the building, though prosecutors have said he "directed" his supporters to do so.
[..]
pi_203179944
Sinema :')

twitter

twitter
pi_203180169
In Michigan wordt er actie ondernomen tegen de fake electors met hun fake certificaten:

twitter
pi_203182629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:23 schreef Ulx het volgende:
Draadje over hoe Schumer de filibuster wil omzeilen.

[ twitter ]

Het zou Manchin en Synema dwingen tegen de wet te stemmen.
Die zijn toch al all-in gegaan voor de Neville Chamberlain troffee dus waarom zouden ze nu ineens draaien?
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 11:22:14 #69
3928 Ulx
pi_203182776
Omdat er op die manier de filibuster die ze zo belangrijk vinden kunnen houden.
pi_203182792
Jullie zijn behoorlijk kortzichtig als het gaat om de fillibuster, nu willen de Democraten het schrappen zodat ze hun megalomane plannen kunnen doordrukken. Het is onvermijdelijk dat de Republikeinen uiteindelijk de senaat terugveroveren en dan schreeuwen de Democraten moord en brand als de Republikeinen zonder al te veel tegenstand hun agenda kunnen doordrukken.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:49:36 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_203183182
De filibuster hoeft niet afgeschaft te worden. Het is een nuttig instrument om een democratischer proces af te dwingen (nog beter zou een representatieve vertegenwoordiging zijn die niet afhankelijk is van FPTP of de hoeveelheid lege ruimte je hebt). Met de huidige regels kan het gebruikt worden om de democratie en de hele regering lam te leggen. Beter een aanpassing dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203183698
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:49 schreef speknek het volgende:
De filibuster hoeft niet afgeschaft te worden. Het is een nuttig instrument om een democratischer proces af te dwingen (nog beter zou een representatieve vertegenwoordiging zijn die niet afhankelijk is van FPTP of de hoeveelheid lege ruimte je hebt). Met de huidige regels kan het gebruikt worden om de democratie en de hele regering lam te leggen. Beter een aanpassing dus.
Wat stel je voor?
pi_203183706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef Chivaz het volgende:
Jullie zijn behoorlijk kortzichtig als het gaat om de fillibuster, nu willen de Democraten het schrappen zodat ze hun megalomane plannen kunnen doordrukken. Het is onvermijdelijk dat de Republikeinen uiteindelijk de senaat terugveroveren en dan schreeuwen de Democraten moord en brand als de Republikeinen zonder al te veel tegenstand hun agenda kunnen doordrukken.
Is doordrukken dan goed of slecht? Of hangt dat af van wie het doet?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 12:30:37 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_203183803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat stel je voor?
Bijvoorbeeld in plaats van 60 stemmen nodig hebben om het debat te stoppen, 40 stemmen nodig hebben om het door te laten gaan. Dat, of invoeren dat je weer verplicht moet praten tijdens de filibuster.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203186710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:30 schreef speknek het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld in plaats van 60 stemmen nodig hebben om het debat te stoppen, 40 stemmen nodig hebben om het door te laten gaan. Dat, of invoeren dat je weer verplicht moet praten tijdens de filibuster.
Dat klinkt best logisch inderdaad. Zijn er op dit moment senatoren die zulke oplossingen ondersteunen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')