Heel mooi om te lezen dit.quote:Onder het bericht regent het sterktewensen van collega’s, onder wie Quinty Trustfull, Ronnie Flex en Maradonnie. ‘Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel voor Mariska!’ schrijft Jörgen Raymann. ‘Wat ontzettend naar, heel veel sterkte en beterschap’, voegt Luuk Ikink toe
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Heel mooi om te lezen dit.
Yup! Hoop dat ze er op tijd bij waren..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef Ed1234 het volgende:
Hopelijk waren ze er op tijd bij. Dan kan vaak met medicijnen nog aardig wat gedaan worden. Frans Bauer is toch wel mijn rots in de branding nu Guus en Marco het niet zo nauw bleken te nemen met trouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Mijn moeder was na haar herseninfarct 4 dagen later overledenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Hoop dat ze er op tijd bij waren..
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup! Hoop dat ze er op tijd bij waren..Wat betreft Guus: was dat niet paar jaar terug? Iets van de vriendin die hij nu (nog?) heeft, die styliste, dat was zijn affaire eerst oid? Of het was voorbij met zijn vrouw maar hij had meteen die styliste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets vaags daagt mij maar ik kan het fout hebben.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Zou je wel denken, helaas mogen er geen vragen over worden gesteld, ook hier niet. Zie de mod break bovenaan het topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Is 45 jaar niet best jong voor een beroerte of is dat wel een beetje een leeftijd waarop zoiets vaker kan voorkomen?
Ik zag de modbreak en ik insinueer ook niets over vaccinaties want ik vind dat BS.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou je wel denken, helaas mogen er geen vragen over worden gesteld, ook hier niet. Zie de mod break bovenaan het topic.
Gezien haar postuur (geen wandelend voorbeeld van hart- en vaatziekten) niet heel erg verwacht. Roken bij 35+ en de pil wil het ook nog wel eens triggeren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat sneu! Het is inderdaad afwachten hoe ze eruit komt. Kan gelukkig ook goed zijn,.
Is 45 jaar niet best jong voor een beroerte of is dat wel een beetje een leeftijd waarop zoiets vaker kan voorkomen?
Hij kende de styliste al jaren, maar het had heus niks te maken met zijn scheiding, de relatie werd pas daarna officieel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat betreft Guus: was dat niet paar jaar terug? Iets van de vriendin die hij nu (nog?) heeft, die styliste, dat was zijn affaire eerst oid? Of het was voorbij met zijn vrouw maar hij had meteen die styliste?
Iets vaags daagt mij maar ik kan het fout hebben.
Volgens mij heeft leeftijd er niet zo veel mee te maken. 10 jaar geleden overleed een toen 42-jarige vriendin van ons aan de gevolgen van een hersenbloeding. Die was slank en gezond. Het zegt niks, het kan zo maar gebeuren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat sneu! Het is inderdaad afwachten hoe ze eruit komt. Kan gelukkig ook goed zijn,.
Ze rookt flink geloof ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou je wel denken, helaas mogen er geen vragen over worden gesteld, ook hier niet. Zie de mod break bovenaan het topic.
Natuurlijk verder erg en sterkte aan Mariska. Ben verder ook geen covidwappie die elke gebeurtenis wil gebruiken voor zijn agenda, alleen het stoort me dat een open discussie niet meer mogelijk is. 45 jaar is inderdaad best jong, dus dan zou je benieuwd zijn naar een mogelijke oorzaak.
Maar dit was een infarct, geen bloeding. Dus of trombose, of aderverkalking. Voor dat laatste lijkt ze met haar postuur wat jong (vrouwen zijn voor de overgang ook nog eens redelijk goed beschermd).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij heeft leeftijd er niet zo veel mee te maken. 10 jaar geleden overleed een toen 42-jarige vriendin van ons aan de gevolgen van een hersenbloeding. Die was slank en gezond. Het zegt niks, het kan zo maar gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |