Wat fijn zeg, dat Ratebelband weer vader wordt. Ook fijn dat hij wil bewijzen dat hij het zelf kan. Heel verstandig als 72-jarige man.quote:Emile Ratelband (72) zegt voor negende keer vader te worden
Emile Ratelband wordt naar eigen zeggen binnenkort voor de negende keer vader. De 72-jarige positiviteitsgoeroe meldt dat woensdag in een interview met Omroep Gelderland. Hij heeft ervoor gekozen om voor zijn negende spruit de hulp in te roepen van een Thaise draagmoeder.
"Er komt een jongetje bij", laat Ratelband aan de regionale zender weten. De naam van de nieuwe telg is ook al bekend: Willibrord. De mediapersoonlijkheid wil op deze manier zijn goede vriend en collega Willibrord Frequin eren, legt hij uit. Frequin weet dit al en was volgens Ratelband bijzonder vereerd.
Het kindje wordt in mei of juni geboren. Ratelband, die zegt het kind alleen te willen gaan opvoeden, heeft al acht kinderen uit drie relaties. Een keer eerder maakte de positiviteitsgoeroe ook al gebruik van de diensten van een draagmoeder.
Afrikaanse stam
Ratelband, bekend van zijn kreet Tsjakka, denkt niet dat het solo-vaderschap hem zwaar gaat vallen. "Mijn exen hebben in het verleden hun kinderen hun vader ontnomen, dat zal nu niet gebeuren", meldt hij aan Omroep Gelderland. "Het is fijn als je het opvoeden samen kunt doen en de boel zo in evenwicht kunt houden, maar dat is niet iedereen gegeven. Ik heb in het verleden een hoop gezeik gehad en wil graag bewijzen dat ik het zelf kan."
De BN'er stelt zeker te weten wat het geslacht van zijn kind wordt, omdat hij hierover kennis heeft ingewonnen bij de Masai, een Afrikaanse stam. "Die hebben mij verteld over een techniek waarmee ze zélf bepalen of ze een jongetje of meisje krijgen. Later kwam ik een kippenfokker tegen die zei dat ook zij technieken gebruiken om een hen of een haan te krijgen. Dus dat is geregeld." https://www.msn.com/nl-nl(...)-AASskl0?li=BB13p7IR
quote:Na de overheerlijke show over John de Bever van vorige maand, komt Videoland nu met nóg meer reality-goud. In Op Hete Kolen: Het Leven Volgens Emile Ratelband zien we de 73-jarige tsjakka-goeroe in zijn nieuwe huis in Thailand, waar hij plannen smeedt voor het maken van zijn negende kind. Op Hete Kolen is geregisseerd door docu-koning Roy Dames, bekend van de legendarische Foute Vrienden (“Jij trekt ze toch over de balie?!”) en Willems Kantine (“Vijf euro? Op je muil!”). Twitterend Nederland heeft alvast gekeken en is het er vrijwel unaniem over eens: dit moét je zien.
Als er iemand is die ik geen enkele seconde gun van een cameraploeg achter zich aan, is hij het wel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.thebestsocial(...)tter-moet-je-kijken/
[..]
Emile is er zelf achteraf gezien ook niet blij mee:quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als er iemand is die ik geen enkele seconde gun van een cameraploeg achter zich aan, is hij het wel.![]()
https://www.gelderlander.(...)d-geworden~aa5b2b26/quote:Emile Ratelband niet blij met documentaire over zijn leven: ‘Het is een eenzijdig beeld geworden!’
ARNHEM - Positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is niet blij met de documentaire over zijn leven die dit weekend op streamingdienst Videoland verscheen. Hij noemt de documentaire 'zeer slecht’. Het had een mooi document moeten worden voor zijn kinderen en kleinkinderen. Een driedelige documentaire die zou afrekenen met alle vooroordelen over hem, die een beeld zou schetsen van wie 'hun vader en opa nu werkelijk is'. Kortom een positieve nalatenschap op film met als titel: Op Hete Kolen.
,,Dat was afgesproken met Videoland. Er zou een opbouw van het verleden naar het heden in zitten en al mijn karaktereigenschappen als manager, ondernemer, filantroop en als vader in beeld gebracht worden. Daar heeft men zich niet aan gehouden", zegt Ratelband vanuit Thailand, waar hij al weer een tijdje woont.
De bekende Nederlander van Arnhemse afkomst is danig teleurgesteld in documentairemaker Roy Dames, bekend van onder meer de documentaire Foute Vrienden. Terwijl Ratelband zichzelf ziet als hard, liefdevol, zakelijk en romantisch, vindt hij dat de film inzoomt op de vooroordelen over hem. ,,Het is een eenzijdig beeld geworden met de bevestiging van vele vooroordelen die er leven om mijn persoon", zegt Ratelband.
Als voorbeeld noemt hij dat van de 25 personen die Dames zou hebben geïnterviewd er slechts twee te zien zijn in de documentaire. Van 2500 uur oud beeld zou de filmmaker slechts vier minuten hebben gebruikt. Tachtig ordners met krantenknipsels hebben de film niet gehaald. ,,Maar mijn laatste ex komt 15 van de 120 minuten durende documentaire aan bod. Kortom, zeer slecht en Roy Dames onwaardig", meent Ratelband.
MONEYZZZquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
wat een lul
welke debiel gaat een kind baren voor een bijna dode kwal van een vent
Hahahahaha What a dick!quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Emile is er zelf achteraf gezien ook niet blij mee:
[..]
https://www.gelderlander.(...)d-geworden~aa5b2b26/
Edit:
TRAILER:
"(...)Deze Idioterie vandaag de dag, met 71 soorten genders en al die kerels die gewoon half wijf geworden zijn, wens ik gewoon niet aan mee te werken, dus daarom ga ik naar Thailand toe"
Uhm...
De vorige 8 kinderen bedoel je? (Antwoord: Ja, 8e kind is Betheke-Pleun (2020) Het meisje heeft zeven halfbroers en zussen: Minou, Rolls, Charles, Beau Aimée, Georgine, Junior en Royce.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:19 schreef Zorro het volgende:
En de vorige 8 keer dat ie het zei, was het toen waar?
Goeie comeback van Emile. Laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:47 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De vorige 8 kinderen bedoel je? (Antwoord: Ja, 8e kind is Betheke-Pleun (2020) Het meisje heeft zeven halfbroers en zussen: Minou, Rolls, Charles, Beau Aimée, Georgine, Junior en Royce.
[ afbeelding ]
Goh.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:14 schreef JourneyBlue het volgende:
Daar heeft men zich niet aan gehouden", zegt Ratelband
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef Filosoofert het volgende:
Deze situatie kent helaas alleen maar verliezers
Ik vraag me af waar ze iets van vindt? Het feit dat hij 71 is of het feit dat het via een draagmoeder gebeurt en dat hij niets met de moeder van doen wil hebben. Dat laatste gebeurt andersom gezien namelijk genoeg (met donoren)?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |