Echt hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 19:26 schreef RipCity het volgende:
hahahaha gast gaat gewoon in bed.
"maakt me niets uit". maar dan wel die kop trekken
Ze moeten voor jou echt een 65+ LLDL show maken he.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben weer een blik gekkies open getrokken bij Talpa casting. Mijn hemel. Gelukkig ook regelmatig weer wat oudere er bij voor het contrast.
Ik snap dat welquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Huilie huilie want hij is niet 30 kilo lichter
De hele aflevering wel jaquote:
Onder welk account zou hij hier posten?quote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef Mandéra het volgende:
Die man met zijn Lego was op zijn zachtst gezegd.... apart.
Soap in de vorm van een datequote:
Ik kijk voor een realistische date, niet een show.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Soms betere show dan First Dates hoor.
Ach, het gros is net als First Dates gescript, maar het levert best vermakelijke tv op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk voor een realistische date, niet een show.
Ik geloof niet dat er meer gescript is dan de barman met oortje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach, het gros is net als First Dates gescript, maar het levert best vermakelijke tv op.
https://www.superguide.nl(...)it-naar-programma-tvquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof niet dat er meer gescript is dan de barman met oortje.
Ze worden regelmatig ‘naar achteren’ geroepen en dan wordt aangegeven welke vragen ze moeten stellen of dat ze even over coming out of verlies van dierbare etc moeten beginnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er meer gescript is dan de barman met oortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |