Valt niet op dikke mannen, en d’r vent moet een lul van minimaal 16/17 cm. hebben anders voelt ze niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef RipCity het volgende:
Bah… zuur secreet. Hopelijk keertje afleveren backstage bij lil kleine
[ link | afbeelding ]
Hahahah ik zit ook net die herhaling te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Vuile vadsige pleuriswijf die Lisa
Ongelofelijk zulke mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef tim020hoorn het volgende:
Doe vrouw trapt die man net nog lekker ff de grond in
Is gewoon de post nut clarity van hem. Snel effe fapje gedaan op de wc die avond daarvoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Cherryberry het volgende:
Ach, die vrouw was waarschijnlijk gewoon een oncharmante slaapster en hij is afgeknapt op haar gesnurk. Wel stom dat hij daarna zo opvallend afstand van haar nam. Het leek wel alsof hij ineens van haar walgde ofzo.
Hij had zich, zoals ze zelf al aangaf, ook een beetje fatsoenlijk kunnen blijven gedragen tot aan het afscheid.
Jij hebt helemaal gelijk hoor. Ik denk dat zij hem steeds de mond snoerde omdat zij bang was dat hij op tv negatieve dingen over haar zou zeggen.Jammer dat hij niet de kans had het uit te leggen waarom het ineens niets was . Ik bedoel die Danny . Misschien als hij de kans gekregen had het uit te leggen konden wij als kijkers het ook begrijpen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die vrouw bleef maar doorlullen, ook bij het 24 uur gesprek, zij gaf hem niet eens kan om iets uit te leggen. Elke keer als hij , die Lucien wat wilde vertellen, snoerde zij hem de mond.
En die Lisa oh oh oh...zij zat hem alleen maar af te kraken , hij deed best wel zijn best, maar zij kraakte alles af ..en dan is hij degene die negatief is vanwege dat kinderspelletje? Zielig figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |