SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik zie niet zo veel mannelijks op die foto eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me BB niet zo mannelijk voor, maar alles kan tegenwoordig?
ik heb nog wel zat te doen maar er gewoon geen zin in vandaag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht nog steeds op een excel-bestand dat ik door data-issues maar niet krijg. Veel meer heb ik niet te doen
Dan zeg je dat tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht nog steeds op een excel-bestand dat ik door data-issues maar niet krijg. Veel meer heb ik niet te doen
"U dient nog 4 miljoen euro te betalen wegens een negatief saldo aan verlofuren"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch![]()
"Als ik binnen een half uur dat Excelbestand niet heb loop ik hier zo de deur uit en zien julie me nooit meer terug."
watte?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net een oudere buurvrouw tegen. Een wappie
Die denkt omdat er zoveel onrust is in de wereld. Ze noemde de gele hesjes corona er is omdat op te lossen
Ook niet gevaccineerd. Denk zeker al de 60 gepasseerd
Ze denkt alleen omdat er zoveel onrust is? Dus als er geen onrust is, denkt ze ook niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Die denkt omdat er zoveel onrust is in de wereld. Ze noemde de gele hesjes corona er is omdat op te lossen
Straks blijken ze allemaal gelijk te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog wel zat te doen maar er gewoon geen zin in vandaag.
Eerst maar eens een meeting met de UK door komen over 25 minuten.
Gewoon de Maas intrappen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog 1 kerstboom staanquote:
Altijd. Maar tegenwoordig doe ik 3 maanden met een kratje. Ik begin een ouwe lul te worden.quote:
beetje pijnlijke arm waardoor slapen wat minder chill was maar verder niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft er last gekregen van de pirk gister
Er zijn ook zat die dit als het eind der tijden zien enzo en dat de wereld nu vergaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks blijken ze allemaal gelijk te hebben
haagse vetbol!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd. Maar tegenwoordig doe ik 3 maanden met een kratje. Ik begin een ouwe lul te worden.
Oh hoi trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |