Weet je wanneer je ook de mist in gaat? Als je de top 4 wil aanvallen en Mark van der Maarel daarbij je aanvoerder is en centraal achterin staat (en überhaupt in de basis staat).quote:Op zondag 16 januari 2022 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht supporters te zien maar blijkbaar waren die er niet.
Daar ging ik toch de mist in.
Toch maar een zigeuner.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
Albert tyft Hoemberto even onder de bus. Ach, dat verwacht je toch ook niet.
Dan moet je mij taggen vuile bloedhont. Goenavund.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
User @:poepz0r zit wel in NWS maar hier weer niet te bekennen. Act.
Je zat zeker weer bij Damian Mol in zijn hol.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan moet je mij taggen vuile bloedhont. Goenavund.
Stel je eigen aars eens beschikbaar dan vuile homosensueel.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zat zeker weer bij Damian Mol in zijn hol.
Droog in de kont genot.
Alleen voor een tourkaart.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stel je eigen aars eens beschikbaar dan vuile homosensueel.
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat ik er daar nu net eentje van hebben liggen. Met dank aan mijn vriend EDGARTV.
Jij hebt een mat en komt uit Holten?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat ik er daar nu net eentje van hebben liggen. Met dank aan mijn vriend EDGARTV.
Ik heb opscheertje neef.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt een mat en komt uit Holten?
Kiek noar jezulf, centenbak.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke hoertje uit EmmnWoorden inslikken genot.
Genoten van Brobbeast?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke hoertje uit EmmnWoorden inslikken genot.
Ik woon niet in Emmen. Jij had daar toch familie wonen?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zipgod. Hoe is het daar in Emmen ouwe reus.
Ja daarom vroeg ik het. Dacht dat jij daar woonde of daar in de buurt?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik woon niet in Emmen. Jij had daar toch familie wonen?
Stukje Jan Dekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het. Dacht dat jij daar woonde of daar in de buurt?
Kan niet meer. Programma stopt rip. Is @Anneloos er begeleidster? Dan meld ik mijzelf ff aan boh.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je je kind al opgegeven voor de Voice?
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan niet meer. Programma stopt rip. Is @:Anneloos er begeleidster? Dan meld ik mijzelf ff aan boh.
Het kamp hoort toch bij Emmen?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik woon niet in Emmen. Jij had daar toch familie wonen?
Hoemberto zit al de hele dag deugend Nederland te tweeten, heerlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat Humberto geen talkshow heeft.
Saskia Noort en Claudia de Breij, daar wil niemand aanzitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoemberto zit al de hele dag deugend Nederland te tweeten, heerlijk.
Goh, niet geklikt en ik dacht al aan EdgarTVquote:
YouTube FENOMEEN.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goh, niet geklikt en ik dacht al aan EdgarTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |