De film was leuk en ik kwam een andere vriend van me tegen en vroeg ons mee te gaan naar de stad om een biertje te gaan drinken. So far so good. Die zus van die vriend waar ik het al over had is een hele leuke meid, waar ik een oogje op heb.. iets meer dan een oogje maar goed. Een van die jongens is een gozer die ik zelf geintroduceerd heb an mijn eigen vriendenclub.
We gingen de stad in en ik haalde maar alvast een meter bier in de kroeg.. Nu is het zo dat ik een beetje verlegen en afstandelijk ben en al vele malen door dit probleem leuke meiden mis heb gelopen omdat andere gozers niet zo verlegen zijn en gewoon recht voor zijn raap durven zeggen wat ze voelen en wat ze denken.. dat kan ik dus niet.
Maar dan zit ik nu met twee dingen.. het is de zus van een goede vriend van mij en die gozer die normaal gesproken nooit meegaat ging dus dingen doen met die zus die ik nooit gedurft heb.. zo ging dat vanaf zo een twee uur dat we in die kroeg waren. Ik voelde afwisselend.. eerst jaloers, toen aggressief en toen verdrietig, maar ik wist me wel in te houden en ging die gozer niet van de meid waar ik verliefd op ben afslaan. Ik werkte mezelf steeds meer naar de achtergrond.
En ben tenslotte met een enorm kutgevoel naar huis gegaan. Ik zit eigenlijk hiermee.. ik voel dat ie gozer infiltreert in mijn vriendengroep waar ik al jaren mee opschiet en dat ie nu probeert die meid waar ik ook al een poos gek op ben probeert te snaaien. En ik wil eigenlijk die gozer net zo hard weer mijn vriendengroep uit zien te werken..
Maar het is ook gewoon een goede vriend van mij. Die ik eigenlijk ook niet wil missen. Ik ben bang dat als hij op eigen houtje daar nu naar toe zal gaan en gaat aanpappen met die meid en dan het tweede.. het is de zus van een hele goede vriend van mij en ik ben bang dat als het ooit wat word tussen ons, dat ik dan alleen voor haar kom en niet meer voor die vriend, waardoor ik misschien hem weer als vriend verlies..
Ik zo bij god niet weten wat ik hier nu weer mee aanmoet..
Het lijkt me op zich niet zo een heel groot probleem, maar ik voel me wel kut.
quote:Ik zit er inderdaad ook over te denken haar maar te laten voor wat ze is.. want als ik doordraai en ruzie ga zitten schoppen verpest ik het alleen maar voor mezelf en raak ik misschien een hoop vrienden kwijt.
Op zondag 2 februari 2003 14:56 schreef innovation het volgende:
ja ja . man onder man. word nooit wat. of je moet homo zijn. maar dat is niet zo (blijkt).
maar je hebt gelijk dat je dan wel idd allen voor haar komt kans is dik in. ander is weer zo lullig voor haar en visa versa
En praten, tja, dat is iets wat ik niet graag doe.. ik heb de neiging alles voor mezelf te houden plus het feit dat ik gewoon niet zo een prater ben.
\me vindt ook iemand leuk,
maar die heeft weer met mijn afdelingschef (ook een goeie vriend)
en zij is een collegatje van me.... (en zij kan ook met mij opschieten)
tussen haar vriend en mij zijn nu dus al de nodige spanningen,
en al zou het wat worden is het enigste wat ik zeker weet dat
er dus ruzie van gaat komen.... en dat is geen fijn gevoel...
En waarom moet je zeggen dat je een meisje leuk vind? Dat heb ik nog nooit gedaan. Je gaat gewoon gezellig met haar praten, en creëert een situatie dat je haar naar huis brengt ofzo, of je vraagt haar mee naar de film. En als ze daar afwijzend op reageert, jammer dan, dan wil ze je gewoonweg niet. En dan kan je daar wel weer zielig over lopen doen maar daar kom je ook niet veel verder mee. Give it a try zou ik zeggen. En durf je het echt niet, kan je altijd nog naar de hoeren (niet in Heerlen)
Ik heb haar verdomme voor m'n neus voorbij laten gaan
maar het is nu uit tussen hem en haar en nu heb ik mezelf voorgenomen dat ik er voor ga !!
Maar wat ik zou doen en waar ik spijt van heb gehad dat ik niet haar toe durfde te gaan ik zou zeggen knip het touw door en ga ervoor!!
Succes
quote:Ik zeg inderdaad niet "Hallo Meisje, ik vind je lief hihihihi" Ik heb het haar wel al laten blijken op mijn manier (misschien niet de beste) en met de jaarwisseling hebben we ook een leuke tijd gehad, maar goed..
Op zondag 2 februari 2003 15:06 schreef BassieV het volgende:
Mijn beste vriend is ook met mijn zusje, en dat gaat harstikke goed. Hij komt wel voor haar, maar we kunnen toch evengoed nog vaak dingen samen doen? Ik zie dat probleem niet.En waarom moet je zeggen dat je een meisje leuk vind? Dat heb ik nog nooit gedaan. Je gaat gewoon gezellig met haar praten, en creëert een situatie dat je haar naar huis brengt ofzo, of je vraagt haar mee naar de film. En als ze daar afwijzend op reageert, jammer dan, dan wil ze je gewoonweg niet. En dan kan je daar wel weer zielig over lopen doen maar daar kom je ook niet veel verder mee. Give it a try zou ik zeggen. En durf je het echt niet, kan je altijd nog naar de hoeren (niet in Heerlen)
Ik heb net die gozer gebeld... en ff met hem gepraat en verteld hoe ik er over dacht, ik heb me eigenlijk helemaal nergens druk over gemaakt. Hij zei dat er volgens hem niks was om jaloers over te zijn, maar dat ie niet inzag dat het mij zo jaloers maakte.
Het enige waar ik me nu op dit moment druk om zou moeten maken is hoe ik uiteindelijk over mijn overdreven verlegenheid kom en dat het allemaal door mijzelf komt en mijn rare gedachtegangen.
Verlegen zijn is soms goed zegt mijn ma.. dat zou laten blijken dat je respect heb voor vrouwen.. en dat heb ik ook.. ook al open ik soms vrouwonvriendelijke topics hier op Fok!
Maar nogmaals, waar ik me druk om moet maken is het feit dat ik degene ben die niet durft te zeggen en te laten blijken hoe ik me voel en hoe ik daar vnaf kom zonder mijn respect voor vrouwen te verliezen.
Ik zie het vanaf hier wel hoe het loopt en wat zijn vrouwen toch gevaarlijk, dat je om een meid al je vrienden kan verleizen, wat ik niet van plan ben omdat ik ze nodig heb.
Thx voor de tips tot nu toe iig.
Ik ging net een peukje roken buiten, aangezien ik dat binnen niet meer doe. Sta ik bij het bruggetje, komt er een jochie van en jaar of 11 naar me toe en zegt "Meneer, bent u blind?" en fietste weer verder..
quote:Ik zie t even nie... sorry!
Op zondag 2 februari 2003 16:53 schreef LangeJan het volgende:
Wow, dat was creepy..Ik ging net een peukje roken buiten, aangezien ik dat binnen niet meer doe. Sta ik bij het bruggetje, komt er een jochie van en jaar of 11 naar me toe en zegt "Meneer, bent u blind?" en fietste weer verder..
Maar goed dat je met die vriend even gebeld hebt! En nu gewoon even over die verlegenheid heen! kom op!
Die vriend van jou flirt met een zekere mate van succes met het meisje waar jij al een poosje (meer dan) een oogje op hebt. Nou en? Jij hebt je kansen toch ook gehad? Dat je ze niet grijpt is 1 ding, maar waar spreek je die vriend dan precies op aan? Heb je soms een optie op dr ofzo? Want zo komt het wel een beetje over.
Succes in ieder geval
Het is geen goede strategie om iedereen weg te jagen die haar leuk vindt terwijl je zelf alleen blijft toekijken. Mocht dit je al lukken, dan is het enige wat je ermee bereikt dat ze langer vrijgezel blijft. En dat is toch niet je uiteindelijke doel wat je probeert te bereiken.
quote:Ik jaag niemand weg.. ik werd alleen jaloers, als zij mij niet moet, jammer dan.. maar ik ben het alleen zat om leuke meiden voor me neus weg te laten kapen, omdat ik te stom ben me bek open te trekken..
Op zondag 2 februari 2003 18:12 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Of ze word kwaad op je omdat je iedereen bij haar wegjaagd.
Als hij eerder is dan mij.. dan is het ook geen probleem, hebben we het naderhand ook over gehad, we hebben namelijk ooit es afgesproken onze vriendschap niet door een vrouw te laten verneuken.
Maar goed.. ik weet nu een beetje hoe het er voor staat.. en wat ik ga doen is het volgende week zaterdag nog is proberen.. mocht dan blijken dat ze hem leuker vind dan mij.. dan is er niks aan de hand.
Er zijn genoeg meiden en daar zit er ook vast een tussen die niet zo een feestbeest is, net als ik, ik voel me zowiezo niet op me gemak in de kroeg en als ik daar ben denk ik "Wat heb ik hier in godsnaam te zoeken"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |