abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219129089
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 14:21 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Met de extra hal was t wat beter, maar hal 3 blijft erg druk behalve later in de middag. Met behulp van de app had ik een voorselectie gemaakt en heb alles wel kunnen zien wat ik wilde zien. Maar zeker niet alles kunnen testen. En het blijft gewoon een bombardement aan prikkels. Kleuren. Mensen. Dingen. :s)
Ja dat laatste vooral! Ik vond het op zich wel iets beter te doen dan vorig jaar.

Mooie lijst aan spellen heb je meegenomen!

Ik ben zelf uiteindelijk weggegaan met:

Uitbreiding seti
Uitbreiding galaxy trucker (de nieuwste)
Uitbreiding (maar meer een boosterpack haha) Duel for Middle Earth
A wild venture
Final girl premium starter set met bad times at buddyland
Everdell duo
Chomp
pi_219146083
Misschien een rare/random vraag, maar kan iemand hier kort de regels over de 'bearing off' fase tijdens Backgammon uitleggen? We hebben een bord gekocht en daar zaten (heel beknopte) regels bij. Op internet lees ik van 6 bronnen letterlijk 4 verschillende versies _O- . Het gedeelte van afleggen wat je gooit is natuurlijk vrij duidelijk. Maar wat als je hoger of lager gooit? En mag je stenen binnen die laatste fase nou wel of niet verplaatsen?En wanneer?

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 11 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')