Secret Hitler misschien een optie?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:56 schreef Jester65 het volgende:
Een vraag: wij spelen in de familie regelmatig Weerwolven van Wakkerdam met veel plezier. Probleem hierbij is dat je eigenlijk minimaal 8 personen nodig hebt om het te kunnen spelen, en dat lukt niet altijd. Nu is er ook het spel Mafia, waarbij het aantal vereiste spelers lager ligt. Kent iemand het hier, en wat zijn de ervaringen?
Overigens zag ik ook het spel Blood on the Clocktower, wat ook erg leuk lijkt, maar ¤ 175 euro voor een spel is wel hoog, al ziet het er wel prachtig uit. Heeft iemand hier dat toevallig gespeeld?
Ja, die spelen we ook al, ook erg leuk. Alleen spreekt het thema sommigen iets minder aan.quote:Op maandag 25 november 2024 02:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Secret Hitler misschien een optie?
Basisversie is leuker imho. Guilty Pleasure zitten teveel 1dagsvliegen tussen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:04 schreef Solispolar het volgende:
Even een vraagje voor de kenners; wij hebben onlangs Hitster: Guilty Pleasures cadeau gekregen. Hartstikke gaaf en veel leuke (bekende) nummers uit allerlei jaren.
Wat ik mij nou afvraag: is voor het 'gemiddelde' publiek de basisversie van Hitster leuker of deze variant (Guilty Pleasures?). We zoeken eigenlijk gewoon een spel waarbij iedereen tussen de 15 en 70 wel iets herkent.
De basis versie is zeer geschikt. Verschillende genres en verschillende decennia aan muziek (gaat van jaren 40 tot ongeveer nu).quote:Op maandag 9 december 2024 12:04 schreef Solispolar het volgende:
Even een vraagje voor de kenners; wij hebben onlangs Hitster: Guilty Pleasures cadeau gekregen. Hartstikke gaaf en veel leuke (bekende) nummers uit allerlei jaren.
Wat ik mij nou afvraag: is voor het 'gemiddelde' publiek de basisversie van Hitster leuker of deze variant (Guilty Pleasures?). We zoeken eigenlijk gewoon een spel waarbij iedereen tussen de 15 en 70 wel iets herkent.
Ah oke top, weet ik voldoendequote:Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De basis versie is zeer geschikt. Verschillende genres en verschillende decennia aan muziek (gaat van jaren 40 tot ongeveer nu).
Ik snap om eerlijk te zijn de titel ook niet helemaal.. er staan hele gangbare titels op; geen idee wat dan precies het predicaat 'guilty pleasures' bepaalt..quote:Op maandag 9 december 2024 13:35 schreef Serinde het volgende:
Ik vind de basisversie ook een hoger gehalte guilty pleasures hebben dan de versie met die naam eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |