Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straksquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Gaat er wat gebeuren of zo? Allemaal buiten.
Zo origineel zijn ze niet om dat te bedenkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straks
helemaal niets hebben en ze luxe moeten verdienen met opdrachten
Dit gaat vast over Klitty?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Het word tijd dat Big Brother ingrijpt want deze vrouw zorgt niet voor opschudding, gewoon frustratie waardoor mensen gewoon wegzappen en dat kan niet de bedoeling zijn volgens mij
Strak planquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht even 100 dagen wat te doen te hebben, maar denk ook dat een nieuwe hobby beter is
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Het word tijd dat Big Brother ingrijpt want deze vrouw zorgt niet voor opschudding, gewoon frustratie waardoor mensen gewoon wegzappen en dat kan niet de bedoeling zijn volgens mij
Je snapt het nog steeds niet. Laat Suzi het maar uitleggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel de met de brasil trikots
hoe me niet vor dom
als ze niet weggestemd word volgende week vertrekt ze zelf wel binnen de maand, die houd dit echt niet lang meer vol.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty gaat voorlopig nergens heen hoor
Ik ben pas net thuis , niets gelezen ,maar dit klinkt als Klittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wie anders? maar was een vervolg op mijn vorige post dat ze nergens aan mee wil doen
Ga je nu de hele cos volschrijven met commentaar op een uitzending van een paar dagen geleden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef mario390 het volgende:
haha sercan en tobi gingen
erste dag zonder start douchen
Slidings maken met zo'n lichaam. Ik geef het je te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat haar slidings nog wel maken...dit is nog maar het begin..![]()
Kijk Frits,dat zijn leuke opdrachten,kun je daar niet gaan werken?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straks
helemaal niets hebben en ze luxe moeten verdienen met opdrachten
Zou je ondertussen moeten weten met Marioquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef Verida het volgende:
g
[..]
Ga je nu de hele cos volschrijven met commentaar op een uitzending van een paar dagen geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |