altijdquote:
stoeien gracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
altijd
[..]
stoeien graceHeftig😅 zal een van z'n laatste stoeipartijtjes zijn denk ik🙈bedankt👌toppie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het weleens anders geweest?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:22 schreef BB-King het volgende:
Sercan hoopt dat de kijkers mogen beslissen wie er mag blijven.
Denk juist dat je dat niet moet willen.
Ja, geluid DBK stond nog open. Kitty zei toen, BB we horen het!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat en plein public door BB gevraagd?!?!
Jawel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk nu
kwam vera niet met de ersten
bewohners in huis??
ik vraag me echt af wat zij daar loopt te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef Benny het volgende:
Kitty: "Mij is gezegd alleen sportkleding aan te doen als we gaan sporten in de gameroom. Sommigen hadden dat wel aan gedaan. Ik deed het nu niet, omdat we niet gingen sporten. Kunnen mensen wat van vinden. Maar ik doe het niet"
Kitty is vermoeiend
Normaal gesproken niet al moest in vorige BB's weleens gekozen worden tussen 2 nieuwen door de bewoners.quote:
stream 1quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe? wanneer erst op 17.jan
beginnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |