quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
Stond op fb.... heb geen stemmingsronde gezien en gezien de uitslag, velen hier niet gok ik zo![]()
[ afbeelding ]
Moeten ze vandaag vertrekken of zaterdag ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
grees en sercan aan het stoeien. (inclusief neukgeluidjes)
Ik zou zeggen "dat wordt neuken", maar dan moeten ze heel snel zijn, want Sercan is straks weg.
Ik meen zaterdag, maar weet het ook niet zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ze vandaag vertrekken of zaterdag ?
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te bestquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Het levert niet perse spectaculaire streams op, maar ze zijn wel creatief.
Misschien omdat ze nu minder hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:27 schreef Benny het volgende:
En deze bewoners zijn 100 keer intuïtiever dan die van vorig jaar. Vooral Kristof
In het begin hadden ze vorig jaar ook niks. Er kwam ook niks uit. Er ging vooral veel in (doelend op het vele eten). Ze begonnen zich dermate te vervelen dat ze maar spelletjes kregen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nu minder hebben?
Nick lag veel plat. Deze bewoners zijn iets activer, maar denk ook dat dat komt, omdat BB de regels heeft bijgesteld. Niet meer slapen overdag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |