abonnement Unibet Coolblue
pi_203059270
Australië ontzegt Djokovic definitief toegang: "Hij wordt terug naar huis gestuurd".


quote:
De Serviër Novak Djokovic zal zijn titel op de Australian Open deze maand niet kunnen verdedigen. De nummer 1 van de wereld heeft definitief geen visum gekregen en moet terug naar huis. Djokovic gaat wel nog in beroep. Dat wordt later vandaag behandeld.
De Serviër Novak Djokovic zal zijn titel op de Australian Open deze maand niet kunnen verdedigen. De nummer 1 van de wereld heeft definitief geen visum gekregen en moet terug naar huis. Djokovic gaat wel nog in beroep. Dat wordt later vandaag behandeld.

De soap is ten einde gekomen.

Dinsdag kreeg Novak Djokovic een medische uitzonderingsmaatregel om naar Melbourne te vliegen. Tot grote onvrede van het Australische volk, want Djokovic doet al een hele tijd mysterieus over zijn vaccinatiestatus.

Vaccinatie is verplicht in Australië om het land binnen te komen en het toernooi af te werken.

Toen de Serviër woensdagmorgen aankwam in Melbourne, werd hij vastgehouden op de luchthaven. De autoriteiten hadden problemen vastgesteld met zijn werkvisum.

Djokovic mist naar verluidt een officieel document waarin vermeld staat waarom aan hem een medische vrijstelling is verleend om zonder coronavaccinaties Australië binnen te mogen.

De Australische autoriteiten hebben Djokovic woensdagavond definitief de toegang tot het land ontzegd. "Regels zijn regels, zeker als ze met onze grenzen te maken heeft", zegt de Australische premier Scott Morrison.

"Niemand staat boven de regels. Dankzij ons sterk grensbeleid heeft Australië een van de laagste sterftecijfers ter wereld door Covid. We blijven waakzaam."

Volgens de Australische media wordt Djokovic morgen op een vliegtuig naar huis gezet. Hij zit nu in een quarantainehotel in Melbourne. Zijn advocaten vechten het besluit van de Australische autoriteiten nog aan. Vandaag wordt het beroep van de tennisster behandeld.
Niets is meer normaal... :{
pi_203059321
Erg mooi

Dikke loser denkt even een aparte regeling te treffen.

Wat een djoke die man
pi_203059325
Terecht, aangezien een onbekende wappie ook niet het land in komt.
pi_203059357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:20 schreef scrupuleus het volgende:
Erg mooi

Dikke loser denkt even een aparte regeling te treffen.

Wat een djoke die man
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Terecht, aangezien een onbekende wappie ook niet het land in komt.
We hebben hier niet te maken met 'De Australische Konijnenplaag' hoor!
Laat die man gewoon binnen joh met een goede test!
pi_203059384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
We hebben hier niet te maken met 'De Australische Konijnenplaag' hoor!
Laat die man gewoon binnen joh met een goede test!
Omdat hij een potje kan 🎾?

Ieder gelijk, 🇦🇺 komt prima op voor haar burgers.
pi_203059438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
We hebben hier niet te maken met 'De Australische Konijnenplaag' hoor!
Laat die man gewoon binnen joh met een goede test!
De Servische Superspreader
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 10:30:26 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203059479
quote:
Normaal is dat toegangsregels voor iedereen gelijk zijn en dat er geen andere standaard is omdat je toevallig een bekend sportman bent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203059529
Maar Djokovic kan op het vliegveld van Melbourne toch wel alsnog een vaccinatie krijgen?
pi_203059549
Waarom gewoon niet 14 dagen in quarantaine? Probleem opgelost!
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:34:38 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203059555
Lastige dit. idd zouden de regels gelijk moeten zijn voor iedereen, maar dit is ook weer een niveautje befehl ist befehl.

Laat hem dan in quarantaine zitten oid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203059595
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lastige dit. idd zouden de regels gelijk moeten zijn voor iedereen, maar dit is ook weer een niveautje befehl ist befehl.

Laat hem dan in quarantaine zitten oid.
Want dan kan hij de komende weken geen mensen besmetten?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 10:37:56 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203059603
Draadje over Djokovic:
twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:39:30 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203059630
quote:
84s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:37 schreef Starhopper het volgende:
Draadje over Djokovic:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Komt niet echt objectief over als elke keer voor zijn naam 'viezerik' 'smeerlap' of 'smeerpoets' staat _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203059633
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:37 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Want dan kan hij de komende weken geen mensen besmetten?
Als de quarantaine op de Chinese manier gaat, dan absoluut niet.
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:43:39 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203059678
Uitstekend!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203059695
Hij heeft al een besmetting meegemaakt. Waarom wordt het eigen afweersysteem als minderwaardig beschouwd?
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:44:46 #17
476281 Butjekef
Put met keren
pi_203059703
Hij mag nu tot Maandag blijven. In het quarantine hotel. Het probleem is dat zijn visum gecanceled is omdat hij bij aankomst niet aan de voorwaarden voldeed. En van Border Security weten we inmiddels dat hij van geluk mag spreken dat hij niet al in een vliegtuig terug naar huis zit.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 10:45:15 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203059714
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lastige dit. idd zouden de regels gelijk moeten zijn voor iedereen, maar dit is ook weer een niveautje befehl ist befehl.

Laat hem dan in quarantaine zitten oid.

Want? Het is zijn probleem. Als je de papieren niet in orde hebt kom je het land niet in. Dat lijkt mij gewoon duidelijk. Hij heeft gegokt en verloren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203059728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef potjecreme het volgende:
Hij heeft al een besmetting meegemaakt. Waarom wordt het eigen afweersysteem als minderwaardig beschouwd?
Onderzoek wellicht?
pi_203059747
Terecht, hij gaat maar lekker een potje tennissen in z'n achtertuin
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')