Ah zoquote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Ik hoop op de boemerang voor Salarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
Ik vind het sowieso raar dat alleen zij mochten nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik vind de gesprekken bij dat groepje met Sercan en Kristoff weinig boeiend tot nu toe.
Shit jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggen
zal wel een twist aan zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Tijdens de liveshowquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeft
vanmiddag waren ze erg leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |