neequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Er werden eerste andere genomineerden benoemd, vaag
Zo berekenend dat hij weet dat hij dit mee moet spelen, anders is hij sowieso de volgende die eruit vliegt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Denk eerder dat het om een geldbedrag voor de pot is, Salar is er te berekenend voor om concurrentie erin te houden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef mario390 het volgende:
waarom heeft nawel dann gehuilt
nach de bekanntmachung?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
En hij heeft er geen zin an..... cry baby.... again
wat is jouw probleem met Sercan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
En hij heeft er geen zin an..... cry baby.... again
Als je gewoon open kaart speelt door te zeggen dat je je hebt moeten baseren op een middag en avond meekijken kunnen ze je weinig verwijten, maar het bewust verzwijgen kan alleen maar een shitstorm opleveren als er niks tegenover staat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zo berekenend dat hij weet dat hij dit mee moet spelen, anders is hij sowieso de volgende die eruit vliegt.
irritante gast. opbokken er mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is jouw probleem met Sercan?
wat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Dit meerdere keren per avond ga ik niet lang volhouden.
volgens mij heb ik deze vergeten te posten, dit sprak boekdelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef Whuzz het volgende:
Tobias: blabla ik maak vuur, vinnik hearlik
Vera: Echt zo'n mannending ja!
Ik geef het een week.
Knappe kerel inderdaad en zal wel een keer van bil gaan... Denk dat hij heel erg Zwitserland gaat spelen. Ik zie hem niet uit zijn plaat gaan. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |