quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit sprak helemal niks,
spinn niet en story wat niet is
and they call it puppy lovequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
man dat kon een blinde nog wel zien dat die 2 in luv zijn
Met Peter heb ik geen probleem. Ok en relaxed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk maar 2 die van mij nu weg mogen
Kitty en Peter
Dat geluid als er een SL komtquote:
Sneakyquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Met Peter heb ik geen probleem. Ok en relaxed.
Het is vreselijk jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geluid als er een SL komtTV vliegt bijna van de muur.
jij zei , odie is vlieft , maar ik had het topic vernoemd naar hun 2 , maar had dat gifje niet gepostquote:
Ik weet even niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet nog hooe ik gelitten heb
laatste jaar?? erg was het
maar ik had altijd gelijk en zij
was tot finale
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand het adres waar je die getallen moet invoeren voor die filmpjes ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij zei , odie is vlieft , maar ik had het topic vernoemd naar hun 2 , maar had dat gifje niet gepost
Mooie verhalen wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
Peter weet hoe hij een feestje moet geven
Mario heeft het heel zwaar gehad omdat iedereen altijd zei dat Liese er uit zou gaanquote:
Zit heerlijk zijn verhaal in geuren en kleuren te vertellen en steeds hoor je die irritante snep erdoor.SHUT YOUR MOUTH KITTYNATORquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
zeker en met 1 m afstand zoenenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
man dat kon een blinde nog wel zien dat die 2 in luv zijn
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie verhalen wel ja
Is Salar trouwens ook van de mannenliefde, of komt ie gewoon extreem ijdel over?
Dat deed hij vanmiddag nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:44 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Dat ervaar ik niet. Hij is wat ouder en houd zich mogelijk wat geforceerd op de vlakte.
Daarom heb ik ook wel wat met gaymannenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof er een intercity op volle snelheid door de kamer gedeng-gedengtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zoquote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Ik hoop op de boemerang voor Salarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
Ik vind het sowieso raar dat alleen zij mochten nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat Salar en Nawel het niet mogen zeggen dat hun moesten nomineren deze week. Misschien komt het nog.
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik vind de gesprekken bij dat groepje met Sercan en Kristoff weinig boeiend tot nu toe.
Shit jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt niet dat we 3 dagen dit krijgen
gezeur over nominaties
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
was volgens mij ook een opdracht ze mochten er niks over zeggen
zal wel een twist aan zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Tijdens de liveshowquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel vaag, want bekendmaken levert juist weer leuke TV op.
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat ze niet weten wie hen genomineerd heeft
vanmiddag waren ze erg leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook eerder. Het is allemaal erg oppervlakkig (wat ik gehoord heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |