'Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.'quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Dat hoop ik zoooooooooquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Je was me voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechts
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechts
En Salar beet toen op zijn onderlipquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Maar door wie zijn die dan genomineerd? Dat weten we ook nie eh?"
*Camera zoomt meteen op Salar*
Goed zo regie
Denk eerder dat het om een geldbedrag voor de pot is, Salar is er te berekenend voor om concurrentie erin te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
ff teruggekeken maar idd goed in beeld gebrachtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef Whuzz het volgende:
Peter: "Maar door wie zijn die dan genomineerd? Dat weten we ook nie eh?"
*Camera zoomt meteen op Salar*
Goed zo regie
Hij kwam in de uitzending wel over als een onzekere cry-babyquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan snapt het niet........... Nou ikke wel. Je bent een akelige mens.
Die leipe mocro flavourquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Salar echt enorme Yes-R-vibes
Bahquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Salar echt enorme Yes-R-vibes
Nou dat. Na de uitzending van vanavond helemaal. Wat een zuur stuk chagrijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan snapt het niet........... Nou ikke wel. Je bent een akelige mens.
Ik bazeer me op wat ik in de life stream zie..... Ik moet die mens niet. Extreme hypocriet. Kristoff is zeker niet mijn favo... maar als de keuze tussen deze 2 is..... Appeltje eitje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kwam in de uitzending wel over als een onzekere cry-baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |