dacht je dat het niet erger konquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jezus, da's nóg simpeler dan weerwolven
grace tobias vera + nog iemand bespraken hun bondje net in de uitzendingquote:
Leeftijdsgroep: 11 tot 14 jaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ze spelen "moordenaartje". Ik ken dat nog van scoutingkamp vroeger...
hebben ze allang weer verandertquote:
Zit je lekker te knipogen naar dat lekkere ding, is ze meteen doodquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht je dat het niet erger kon![]()
![]()
Ja zag het stond ff af te wassen,ik klaag niet hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
grace tobias vera + nog iemand bespraken hun bondje net in de uitzending
Oh das wel kut ik dacht ga de uitzending kijken, om te zien wat ik gemist hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze allang weer verandert![]()
krijg je als de uitzending zoveel dagen achterloopt
jij had Vera al 1000 x vermoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit je lekker te knipogen naar dat lekkere ding, is ze meteen dood
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.quote:
Ja.. en dan ben je als moordernaar dus ook meteen gesnapt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij had Vera al 1000 x vermoord
exact wat ze doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |